Piţi explică de ce i-a iertat pe Mutu şi pe Tamaş şi i-a chemat pentru ”dubla” cu Belarus şi Albania

La 42 de zile de cînd i-a exclus de la "naţională", după ce au fugit din cantonament înaintea amicalului cu San Marino, selecţionerul le-a trimis ieri telegrame de convocare pentru ultimele partide din preliminariile Euro 2012


După ultimele declaraţii, era previzibil. Ieri, Victor Piţurcă a anunţat numele celor 18 stranieri din lotul lărgit care ar urma să fie convocaţi pentru dubla cu Belarus (7 octombrie, Naţional Arena) şiAlbania (11 octombrie, Tirana). Printre ei se regăsesc şi Adrian Mutu (32 de ani), şi Gabriel Tamaş (27 de ani), cei doi exilaţi de la "naţională" după episodul fugii din cantonament, la Rimini, chiar înaintea amicalului cu San Marino, din 10 august.


- Domnule Piţurcă, cum v-aţi decis aşa de repede să-i rechemaţi la lot pe Mutu şi pe Tamaş?
- Cum adică repede? A trecut o lună şi jumătate, timp în care ei n-au jucat la echipa naţională trei partide, cu San Marino, Luxemburg şi Franţa. Am considerat că ajunge. Şi-au ispăşit pedeapsa! Cred că au tras învăţămintele de rigoare după acest episod, mai ales că au văzut, la fel ca toată lumea, că echipa naţională poate să joace foarte bine şi fără ei.

"Mutu a suferit foarte mult"

- Aţi vorbit mult cu Mutu de atunci, cum v-a convins?
- Am vorbit des la telefon, dar nu doar aşa m-a convins. Am văzut că a şi făcut declaraţii, că ar veni imediat dacă l-aş chema. Dar eu m-am mai interesat şi prin alte părţi ce face, ce spune, ce simte, fără să ştie el. Am aflat că suferea enorm că nu mai putea juca pentru echipa naţională. El a pierdut foarte mult din cauza asta şi normal că era afectat.

- Şi-a cerut scuze?
- Ce scuze? Au făcut asta atunci, imediat, la Rimini, dar pe mine nu mă interesează scuzele, nu-mi plac. Pe mine mă interesează doar ca jucătorul respectiv să înţeleagă gravitatea faptei şi că nu se poate realiza nimic cu un asemenea comportament. Şi sînt convins că Mutu asta a făcut în ultimul timp.

- E ultima şansă pentru el?
- Nu e vorba despre asta. E ultima şansă pentru mulţi să prindă un turneu final de Campionat Mondial. Asta e important. Să strîngem rîndurile, să facem un grup puternic, o echipă valoroasă, care să obţină victorii, puncte, să urcăm acolo unde ne este locul în clasamentul FIFA, unde am ajuns foarte rău. Cine vrea să înţeleagă că disciplina este extrem de importantă, bine, cine nu, nu.

"Adi să se subordoneze echipei"

- Ce aşteptări aveţi de la Mutu?
- Aceleaşi pe care le-am avut mereu, pe care le are şi el. Să-şi subordoneze total talentul în slujba echipei naţionale şi să înscrie cît mai mult. Dar staţi să vedem, că deocamdată e convocat în lotul lărgit, depinde cum va juca şi cum se va comporta şi pînă la reunirea pentru partida cu Belarus. Nici nu i-am spus că-l voi convoca, cred că va fi şi pentru el o surpriză.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com