Mutu îi dă bani să învețe în Scoția lui Paul Luparu, elevul care a luat cea mai mare notă la Bac

Adi Mutu (32 de ani), atacantul Cesenei, şi-a ţinut promisiunea făcută în urmă cu o lună în ziarul Libertatea: i-a oferit o minivacanţă în Italia lui Paul Luparu (21 de ani), elevul care a luat cea mai mare notă din ţară - 9,71 - la Bac-ul din toamnă.



Paul Luparu şi-a văzut visul cu ochii: la începutul săptămânii, gălăţeanul s-a întâlnit la Cesena cu Adrian Mutu. În timpul cinei pe care cei doi au luat-o la un restaurant din “buricul” oraşului italian, Paul i s-a destăinuit “Briliantului”: “Am muncit din greu pentru această notă. Visul meu e să învăţ în Scoţia, m-ar face foarte fericit. Costă însă o avere, cel puţin pentru mine”.

Adrian a reacţionat imediat: “Să văd ce pot face, oricum vreau să te ajut! Ai dreptul la un viitor mai bun”. Emoţionat, Luparu i-a făcut o promisiune lui Mutu: “N-am fost în viaţa mea microbist, dar promit că de-acum nu-mi va scăpa nici un meci al Cesenei”. “Şi al naţionalei, că sunt nerăbdător să revin”, l-a completat, râzând, Adi. Luparu va merge azi pe stadion, la Cesena, pentru a-l urmări pe Mutu în partida cu Lazio.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com