Piţurcă UIMEŞTE din nou: "Mutu şi Tamaş pot REVENI, sunt printre favoriţii mei!"

Pentru Mutu şi Tamaş se redeschid porţile naţionalei, chiar dacă nu imediat. O spune chiar Victor Piturca! A vorbit despre cei doi jucatori in interviuri pentru ProSport si Gazeta Sporturilor.


INTERVIU PROSPORT:


Mutu şi Tamaş revin?
E posibil, da! Deocamdată rămâne cum am stabilit, dar îi am în vedere. Rămân doi dintre fotbaliştii mei favoriţi, alături de care am avut performanţe.

E clar, revin!
Nu te grăbi. Oricum, nu revin în meciurile care urmează imediat, pe finalul actualei campanii. Vorbim de viitor şi vorbim despre faptul că ei trebuie să arate ceva.

Să prezinte scuze?
Nu! Nu scuzele mă interesează pe mine! Trebuie să joace bine la cluburi şi să arate seriozitate! Asta mă interesează. Oricum, dacă revin, nu se mai admite ce au făcut! Mutu nu e la prima astfel de ieşire. Sunt convins că au înţeles ceva din ce s-a întâmplat.


"Să nu credeţi că Mutu nu ştie ce înseamnă naţionala! Vă spun eu că înseamnă foarte mult pentru el şi îşi doreşte mult să joace pentru România", Victor Piţurcă, selecţioner România

"Am spus despre Mutu şi Tamaş că pot reveni dacă obţinem rezultate bune cu Luxemburg şi Franţa şi dacă arată că merită. Prima parte s-a realizat. Acum depinde de ei", Victor Piţurcă, selecţioner România


INTERVIU GAZETA SPORTURILOR:

"Încă mai ţin la Adi şi la Gabi"
- Mutu şi Tamaş?
- Ce-i cu ei?

- Îi veţi mai convoca?
- E posibil orice. Poate, cine ştie? Deocamdată sînt excluşi. Am trecut cu bine de Luxemburg şi de Franţa şi fără ei. Dar mai rămîne un "dar". Să nu credeţi că nu ţin la ei, că am uitat că m-au ajutat enorm la precedenta calificare, dar greşelile repetate ale lui Mutu m-au determinat să iau această decizie. Însă timpul mai poate schimba lucrurile. Sînt convins că ei vor să joace la "naţională", că au înţeles că au greşit. Eu zic că ceea ce s-a întîmplat le-a dat de gîndit.

- Mai credeţi în promisiunile lui Mutu?
- Nu e vorba de asta. Promisiunile nu înseamnă nimic. Dar fiecare jucător trebuie să înţeleagă că, atunci cînd vine la lot, trebuie să se subordoneze total programului echipei. Fără disciplină nu se poate obţine nimic.

- Asta e calea fotbalului românesc, disciplina şi organizarea?
- Dacă nu ai valori, aşa se pare. Dar numai asta nu ajunge, nu poţi să faci performanţă. Îţi trebuie şi jucători exponenţiali, care să facă diferenţa, aşa cum e Mutu. O să încercăm să-i găsim. Dacă vom fi perseverenţi, dacă vom miza pe tineri, nu se poate să nu reuşim.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com