Mutu: «Regret că am fost prost!»

Lui Adi îi pare rău de incidentul de la Florenţa şi a recunoscut că s-a lăsat atras prosteşte într-un scandal pe care putea să-l evite


Adrian Mutu şi-a cerut scuze duminică, în vestiarul Fiorentinei, faţă de colegii săi şi faţă de antrenorul Sinişa Mihajlovici pentru bătaia cu chelnerul albanez.

Adrian Mutu şi-a prezentat ieri în mod public scuzele pentru incidentul de sâmbătă dimineaţă, când a lovit cu pumnii şi picioarele un chelner de origine albaneză, într-un restaurant de lux din Florenţa.

Senzaţia lăsată de atacantul român este că acesta regretă întrutotul evenimentele.


„Vreau să-mi prezint sincere scuze faţă de club, de staff-ul tehnic, faţă de colegi şi fani. Îmi dau seama că ce s-a întâmplat nu ar fi trebuit să se întâmple. Nu-mi iert că m-am lăsat atras prosteşte într-o luptă pe care trebuia să o refuz, mai ales că am petrecut seara alături de nişte prieteni veniţi special din România, cărora le-am botezat fetiţa a doua zi", sunt vorbele lui Mutu, din scrisoarea înaintată de acesta agenţiei italiene de presă ANSA.

Cum greşeala recunoscută e pe jumătate iertată, antrenorul Sinişa Mihajlovici a declarat ieri, într-o conferinţă de presă, că esta gata să treacă peste acest moment, mai ales că în joc sunt rezultatele echipei.

„Rămân la părerea că Mutu este un jucător esenţial. Se antrenează bine şi îl aşteptăm în teren" a declarat sârbul, completând apoi că înţelege exact prin ce trece Mutu.

„Suntem alături de el, deşi ne pare rău de chelner, pe care o să-l chem odată la un meci al Fiorentinei. Şi mie mi s-a întâmplat asta la Roma, unde am luat de gât un taximetrist. Apoi, când jucam la Inter, chiar la Florenţa, un fan m-a făcut ţigan de r...t în faţa unui poliţist, care nu a reacţionat. La finalul primei reprize m-am dus la el şi i-am dat o palmă".

A băut vodcă!


Potrivit presei din Pensinsulă, înainte să-l caftească pe tănărul din Kosovo, Adrian Mutu a consumat câteva pahare de vodcă în timpul pentrecut la barul Full Up din Florenţa, duminică la orele cinci ale dimineţii. Se pare că vodca e băutura preferată a “Briiliantului”. Înainte de meciul cu Serbia, din urmă cu un an, când a petrecut alături de Adrian Cristea şi două blonde, la restaurantul “Spazio”, fotbalistul Fiorentinei a dat peste cap tot câteva pahare de vodcă, însă atunci nu a bătut pe nimeni.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com