Mihalcea: "Si eu as fi procedat ca Mutu"

Atacantul formatiei Astra Ploiesti, Adrian Mihalcea, a declarat, miercuri, ca în Italia românii sunt considerati tigani, precizând ca ar fi procedat precum Adrian Mutu, care s-a simtit jignit si a reactionat violent în incidentul cu ospatarul din Florenta, transmite corespondentul MEDIAFAX.

"Si eu as fi procedat ca Adi Mutu în conditii asemanatoare. Stiu cum suntem tratati, am avut si eu parte de asemenea incidente. Ne cred tigani, iar Adi nu a mai suportat jignirile si a reactionat", a explicat atacantul care a evoluat în Italia la echipele Genoa si Verona în perioada 2001-2004.

Fost coleg cu Adrian Mutu la Dinamo, Mihalcea afirma totusi ca atacantul Fiorentinei are partea lui de vina. "Sa nu uitam ca a traversat o perioada dificila, 10 luni de tensiune, departe de teren. Are partea lui de vina si el, dar poate si noi i-am sarit în cap la fiecare gest. Cred în revenirea lui, este singurul fotbalist pe care l-am vazut intrând pe teren fara complexe, indiferent de adversar", a adaugat atacantul.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com