Mihajlovic vrea să scape de Mutu: "Sunt obligat să-l folosesc acum, dar nu face parte din planurile de viitor!"

Ultimul scandal în care Adrian Mutu figurează ca personaj principal ar putea să-i fie fatal pentru carieră. Sinisa Mihajlovic, antrenorul Fiorentinei, li s-a confesat unor apropiaţi: "La ce am în lot, sunt obligat să-l folosesc, dar n-o să mai facă parte din planurile mele de viitor!".

Revenirea pe teren a lui Adrian Mutu este aşteptată cu nerăbdare atât de fani, cât şi de antrenor. Dacă oficialii Fiorentinei nu-l vor pedepsi pentru că a bătut un chelner sâmbătă dimineaţa la ora cinci, Mihajlovic poate să-l trimită pe teren chiar duminică, în partida din deplasarea de la Catania. Preşedintele Fiorentinei, Andrea Della Valle, a anunţat că aşteaptă rezultatul investigaţiei de la poliţie pentru a decide ce măsuri se vor lua împotriva jucătorului român.



Mutu, scuze "sincere şi profunde"

Sinisa Mihajlovic a declarat ieri că îl susţine pe român şi că abia îl aşteaptă să revină pe teren, considerându-l jucător de bază pentru Fiorentina… deocamdată. Antrenorul sârb s-a confesat unor apropiaţi că, pe termen lung, Mutu nu face parte din planurile sale. "La ce jucători am în lot, sunt obligat să-l folosesc, chiar dacă nu sunt deloc de acord cu comportamentul său. Am mare nevoie de el, o să-l bag în echipă în viitorul apropiat, însă pe termen lung nu face parte din planurile mele. Vreau să scap de el!", le-a spus Mihajlovic unor apropiaţi, citaţi de presa locală din Florenţa.

Adrian Mutu a trimis o scrisoare Agenţiei ANSA, în care a cerut iertare tuturor pentru comportamentul său: "Îmi cer sincere şi profunde scuze faţă de conducători, stafful tehnic, coechipieri şi fani. Îmi dau seama că incidentul nu ar fi trebuit să se întâmple niciodată. M-am lăsat purtat prosteşte într-o luptă pe care ar fi trebuit să o evit, mai ales că mă aflam în compania unor prieteni care au venit special din România pentru a sărbători cu mine naşterea fiicei lor, pe care am şi botezat-o într-o biserică ortodoxă din Florenţa". Suporterii Fiorentinei nu au fost mulţumiţi de modul pe care Mutu l-a ales pentru a-şi prezenta scuzele. "Trebuia să organizeze o conferinţă de presă în care să facă asta. E uşor să dai un comunicat de presă, dar e mai greu să-ţi arăţi faţa", au scris fanii "viola" pe site-ul acffiorentina.eu.

"Lasă fiţele!"

Adrian Mutu a fost pus la respect de Sinisa Mihajlovic încă de la primele antrenamente conduse de sârb. Antrenorului nu i-au plăcut aerele de superioritate ale "Briliantului" şi l-a luat deoparte, spunându-i: "Vezi că aici eu sunt şeful! Dacă vrei să ai viaţă bună cu mine, lasă fiţele deoparte!".

Regret că se întâmplă astfel de lucruri. Şi mie mi s-a întâmplat de multe ori să fiu jignit şi să mi se strige că sunt ţigan
Sinisa Mihajlovic, antrenor Fiorentina

Mutu trebuie să dezmintă declaraţiile. Acţiunea sa a fost premeditată. A lovit, în faţa mai multor martori, un băiat care-şi făcea treaba.
Luca Spaziani, avocatul chelnerului

Mutu a fost provocat. E grav ce a făcut, dar şi-a cerut scuze şi trebuie să-l susţinem. Poate îl invităm pe chelnerul respectiv la nişte meciuri şi o să se rezolve
Sinisa Mihajlovic, antrenor Fiorentina

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com