GSP vă prezintă un interviu-eveniment cu antrenorul lui Mutu: "Da, sîntem ţigani amîndoi!"

Sinişa Mihailovici vorbeşte despre situaţia lui Adrian Mutu, despre cum vede revenirea acestuia şi recunoaşte în premieră că a greşit cînd l-a scuipat pe atacantul român.

Sinişa Mihailovici are ceva din Piţurcă, în perioada cînd al doilea era selecţioner. Ziariştii italieni nu se dau în vînt după el, pentru că nu este deloc ofertant ca personaj. Vorbeşte rar şi puţin, şi doar la conferinţele de presă. De cînd este la Fiorentina, antrenorul sîrb abia dacă a acordat uninterviu şi nu s-a dus decît de două ori la emisiuni televizate. Avînd o oarecare afinitate pentru Romînia, naţie despre care spune că este mult asemănătoare sîrbilor, Mihailovici a făcut de curînd o excepţie şi a acordat un interviu eveniment pentru cititorii români. Cu o rugăminte. "Poate vorbim şi de altceva, în afară de Mutu...". Deşi nu prea i-am respectat dorinţa, Mihailovici a acceptat la final să vorbească în premieră chiar şi despre incidentul de acum şapte ani, cînd l-a scuipat în ceafă pe Mutu.

- Domnule Mihailovici, încep cu o întrebare directă: mai rămîne viitorul lui Mutu legat de Fiorentina?
- Răspunsul este cel confirmat şi de club: Mutu nu este de vînzare. Cel puţin, asta este situaţia actuală. Eu abia îl aştept pe teren, pentru că-l văd motivat şi decis.

- Incidentul recent?
Nu vreau să-l disculp. Dar să stai zece luni fără să joci nu e uşor, îţi creează o tensiune uriaşă. Ce a făcut este, desigur, regretabil, dar aici primează interesele echipei. Şi trebuie să recunoaştem că Adrian are o importanţă fundamentală.

- Va juca duminică?
Da, dar nu ştiu cînd şi cum, poate titular, poate doar o parte din meci. După zece luni de pauză un jucător îşi pierde din ritm, dar chiar şi aşa, clasa lui aduce clar un plus de calitate.

"Nu mai are voie să greşească!"
- Aţi lucrat pînă acum cu Mutu doar la antrenamente. Cum l-aţi descoperit, cum l-aţi descrie?
- L-am văzut în mare formă, "alla grande", cum se spune aici. Are o dorinţă enormă de a reveni pe teren. S-a antrenat bine, cu multă determinare şi atitudine.

- Îl cam lăudaţi...
- Da, dar el ştie foarte bine că a greşit. Şi, de asemenea, ştie foarte bine că nu i se va mai da niciodată permisiunea să greşească!

- Cum credeţi că l-au afectat pe Mutu cele zece luni de suspendare?
- Eu am venit mult după ce el intrase în pauză, nu pot să judec cum a trecut el prima perioadă. Cu siguranţă a suferit mult, mai ales pentru că suspendarea a fost pentru o superficialitate, o ignoranţă... Gravă, dar totuşi ignoranţă. Sînt convins că pentru el perioada dificilă este deja lăsată în urmă.

- Se poate vorbi cumva deja de o relaţie specială cu Adrian?
- Nu, Mutu nu are nevoie de o atenţie particulară. Am un raport optim cu toţi jucătorii. Dar la întrecerile la lovituri libere, da, am făcut pariuri cu el, care înscrie de mai multe ori. Şi evident că eu am cîştigat mereu... :-)

"Da, sîntem amîndoi ţigani"
- Sînteţi sîrb, Mutu român, poate fi vorba, măcar din acest punct de vedere, ca naţii, de o apropiere?
- Sîntem naţii vecine şi avem multe în comun. Dar asta nu creează un motiv de apropiere special. Amîndoi sîntem străini aici şi muncim şi trăim într-o ţară minunată.

- Am citit că aţi declarat undeva că sînteţi amîndoi ţigani, e adevărat?
- Da! Am spus-o pe un ton de glumă, distractiv. Dacă termenul ţigan este folosit în nota asta, îl accept fără probleme. Dacă e folosit cu conotaţie rasistă, mă deranjează enorm.

- Ne puteţi spune unde îl folosiţi pe Mutu duminică?
- Mutu era şi înainte un jucător important. Acum, mai ales în lipsa lui Jovetici, este şi mai mult. Am aşteptări mari de la el. Mai sînt întrebări?


I-a cerut scuze lui Mutu pentru că l-a scuipat

- Se zice că nu-i bine să-i enervezi pe sîrbi. Am lăsat la urmă o întrebare specială. Acum şapte ani, într-un meci dintre Lazio şi Chelsea, conflictul cu Mutu, cînd l-aţi scuipat...

Sinisa Mihajlovici, Adrian Mutu
- Aşa, şi?

- Mulţi spun că i-aţi purta ranchiună şi acum?
- Nu, e o prostie. Am recunoscut că în acel incident eu am fost cel care a greşit.

- Aţi vorbit cu Mutu despre asta?
- Da, fireşte. Recunosc public, şi i-am spus asta şi lui Adrian, că am greşit. În viaţă se întîmplă să greşeşti şi se întîmplă să-ţi ceri apoi scuze, ceea ce am şi făcut. Nu am nici un resentiment sau problemă cu Adrian, vă asigur.


Prieten cu iubitul Alexandrei
Sinişa Mihailovici este bun prieten cu Carlo Cancellieri, pînă anul trecut iubitul Alexandrei Dinu, fosta soţie a lui Adi Mutu. Cancellieri este consilierul financiar al lui Roberto Mancini şi el i l-a recomandat pe Mutu lui Mihailovici. "I-am spus lui Sinişa că Mutu, cu toate defectele lui, este un mare jucător, care va reuşi pentru a n-a oară să revină în top. Sinişa are un mare talent ca antrenor, ştie să exploateze, să scoată maximum din fiecare jucător", spune Cancellieri.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com