Victor Becali: "Nu am rupt de faţadă contractul cu Mutu, am făcut-o pentru binele lui"

Victor Becali spune că nu s-a supărat pe Adrian Mutu, deşi acesta a rupt contractul de reprezentare cu firma fraţilor Becali. Agentul FIFA susţine că această decizie a făcut-o pentru bine lui Mutu şi speră că acesta va fi reprimit în lot.



"Am considerat că aşa e cel mai bine pentru el, nu mai este un jucător de 23-24 de ani, pentru a lupta pentru el. Are o vârstă, trebuie să joace, am rămas în relaţii foarte bune. Nu noi ne-am dus la Fiorentina să-l lase liber, toate au venit din partea celor de la Firenze. El este extrem de iubit de fani, publicul abia aşteaptă să revină.

Pentru el mă interesează ca lucrurile să iasă într-un mod cât mai fericit. Ruperea asta nu e de faţadă, nu am nimic de ascuns. Dacă el va juca, va înscrie, sigur că se poate întoarce la naţională. Am văzut că selecţionerul are dorinţa de a-l convoca, dacă el joacă bine", a declarat Victor Becali la Sport.ro

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com