Mutu a rupt tacerea in Italia: "Am fost PROST sfatuit! Vreau sa raman la Fiorentina" Vezi pe cine ATACA!

Mutu a anuntat la prima conferinta de presa sustinuta de jucatorul roman dupa scandalul izbucnit la inceputul lunii ianuarie ca isi doreste sa ramana la Fiorentina insa ca decizia daca va fi pastrat in lot le apartine sefilor Della Valle!

  Mutu a rupt tacerea in Italia: "Am fost PROST sfatuit! Vreau sa raman la Fiorentina" Vezi pe cine ATACA! Adrian Mutu si-a cerut scuze oficial la Fiorentina!

"Am venit ca de obicei ca sa clarific situatia. Foarte multi din prietenii mei au scris despre mine in ziare si am venit sa vorbesc in persoana.

Scopul meu este sa revin sa joc la Fiorentina cum s-a scris pana acum. A fost o perioada dificiala. S-au scris si s-au spus multe. Nu sunt aici ca sa plang cum s-a spus. A fost o situatia care nu a convenit nimanui. Nici echipei si nici mie.

Am gresit ca am plecat ca i-am lasat pe baieti inainte de Bologna. Era un meci important. Am fost prost sfatuit. Responsabilitatea este a mea dar ati aflat ce a fost intre mine si fostul meu agent. S-au spus lucruri dure. Mi-am cerut scuze de la colegi si antrenor. Sunt aici de foarte multi ani si le datoram asta.

Oamenii pe strada mi-au aratat afectiune. Au fost fantastici, m-au abordat cu emotie si mi-am dat seama ca sunt dator acestui club. Vreau sa raman aici. Dupa atata scandaluri si incercari m-au iertat mereu si m-au sustinut. Le datorez mult.

Mi se pare corect sa fac eu primul pas. Sper sa ma intorc sa joc, insa familia Della Valle va decide daca ma voi intoarce sau nu.

Ultimele mele actiuni – despartirea de agentul Becali - nu au fost in concordanta cu clubul. Ma bucur insa ca mi-au dat sansa sa vorbesc aici. Nu stiu daca sa ma astept sa fiu reintegrat in grup sau sa fiu lasat liber sa plec, eu am vrut doar sa dau explicatii.

Nu cred ca sunt pregatit sa joc etapa viitoare. Mai am nevoie de antrenamente, apana acum am facut tot ce mi-a spus preparatorul.

Sunt in continuare intr-o relatie buna cu echipa. Sunt unul din cei mai vechi jucatori de la club. Sunt la Firenze de 5 ani si asta va conta . Nu cred ca m-au iertat, dar cred ca va fi timp pentru asta. Am vorbit cu multi de la echipa, dar doar cuvinte nu vor fi de ajuns " a declarat Adrian Mutu.

Mutu despre agentul Becali!

"Am avut incredere in Giovanni Becali pentru ca il cunosc de atatia ani si nu credeam ca mi-ar da sfaturi proaste.Nu m-am considerat niciodata pus pe lista de transferuri!" a mai apus Mutu.

Mutu despre transferul la Cesena!

"Este o echipa buna, dar nu este de nivelul Fiorentinei. Am analizat oferta lor, insa nu este usor sa lasi o echipa unde ai jucat atatia ani in acest mod. Nu am luat in considerare oferta lor" a anuntat Mutu.

Mutu, pe VIATA la Fiorentina?

"Nu stiu daca voi ramane pe viata aici. Nu e momentul sa vorbesc despre asta. Vreau sa vad ce se intampla intai si nu mi se pare corect sa fac promisiuni!" a dezvaluit Mutu

Mutu despre Chelsea!

"Scandalul cu Chelsea este o greutate pe umerii mei de peste 7 ani de zile. Mai multe nu pot comenta despre acest subiect!" a explicat Mutu.

Mutu despre barmanul kosovar - Berat Racaj

"Nu este momentul sa vorbesc despre asta. Am proces cu el si voi vorbi atunci. Fiorentina nu are nicio legatura cu asta" a mai spus Mutu.

Mutu le-a facut o promisiune comentatorilor italieni de la Radio Blu!

"Ati spus lucruri rele despre mine. Dar veti ragusi la golurile mele, comentandu-le" a fost promisiunea lui Adrian Mutu.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com