Noul impresar al lui Mutu: "Nu sunt un papiţoi!"

Noul impresar al lui Adrian Mutu, Pietro Chiodi, a apărut brusc, şi în câteva zile a contribuit la schimbarea cu 180 de grade a situaţiei. Fotbalistul român este aproape de a fi reprimit de un club care, la un moment dat, afirma prin vocea preşedintelui Della Valle că nici nu mai vrea să audă de Mutu.




Înainte de a vă întreba despre rezolvarea neaşteptată a cazului Mutu, am vrea să vă întrebăm în ce măsură sunteţi impresarul jucătorului şi în ce măsură faceţi jocurile...
Adică dacă sunt un papiţoi, nu?!

E foarte dur spus, dar s-a insistat mult pe tema că, prieten fiind cu fraţii Becali...
Hai să spun, să fie clar! Eu sunt apropiat de foarte mulţi oameni din România. Cu unii chiar foarte bun prieten. Pe Giovani şi Victor îi cunosc de mult, de 12 ani, şi îi respect, dar asta nu mă împiedică să am relaţii foarte, foarte apropiate cu oameni cu care ei sunt certaţi. Noi avem o altă mentalitate, cred. Nu zic că mai bună. Dar dacă eu nu mă înţeleg cu cineva, nu aş pretinde unui prieten al meu să nu mai vorbească deloc cu respectivul. La fel cum pot să îi spun "pa, la revedere!" unuia fără să mă cert cu el. E un pic altfel.

Deci v-au cerut fraţii Becali să preluaţi, fie şi formal, reprezentarea lui Mutu?
Adrian m-a sunat pe mine şi mi-a spus că vrea să mergem împreună. Mă cunosc cu el de mult. Cu el, cu Cristi, cu Radu, cu Lobi... Atunci eu i-am zis că trebuie să vorbesc cu Victor şi Giovani. L-am sunat pe Victor, l-am întrebat, mi-a răspuns, după care i-am zis lui Adi: "Vai, Adi! Să ne apucăm de treabă!".

De atunci aţi mai vorbit cu fraţii Becali?
În ultimele zile nu am mai avut timp să vorbesc cu nimeni aproape, dar repet, din punctul meu de vedere, relaţia cu ei este una la fel de apropiată. Toţi au crezut aşa, că eu sunt doar decor în afacerea asta. Chiar şi cei de la Fiorentina, iniţial, dar e munca mea şi nimic mai mult.

Să discutăm despre Mutu acum. Cum de s-au schimbat lucrurile cu 180 de grade într‑un timp aşa de scurt? Care a fost strategia?
Am vorbit cu toţi la Fiorentina şi le-am explicat că oricine mai merită o şansă şi le-am spus că eu unul am stat cel mai mult cu Adrian în ultima perioadă şi că ştiu cât de mult îşi doreşte să intre, să joace şi să rupă tot (în sensul bun al cuvântului).

Şi dumneavoastră credeţi în pledoaria asta?
...Eu cred mult în jucătorul Mutu şi cred că, dacă i se va da posibilitatea, va ajuta Fiorentina. Deocamdată nu au spus nimic oficial, dar sunt optimist că el va reveni şi o va face ca un jucător mare.

Inclusiv la naţională? Pe mulţi români îi interesează asta...
Răspunsul îl vom avea cu toţii în viitor, dar îl simt că vrea să mai dea ceva şi naţionalei.

Revenind la ruptura dintre el şi foştii lui agenţi. Mutu a rămas supărat după conferinţa aceea de presă a lui Giovani Becali?
Ceva a fost atunci. Nu vreau eu să discut despre problemele dintre el şi alţi oameni, mai ales că sunt oameni cu care eu am o relaţie foarte bună.

A sărit Mutu să îl bată pe Mihajlovici atunci? A fost învăţat să trateze de pe poziţii de forţă? La ce se referă Adrian când spune că a fost sfătuit prost?
Sunt alte întrebări la care nu am eu ce să răspund. Eu lucrez cu Adrian de câteva zile şi am acceptat să vorbesc despre această perioadă. Nu sunt omul care să vrea publicitate, dar nici nu pot să îmi asum faptul că reprezint acum un jucător foarte mare.

La ce să ne aşteptăm pe mai departe?
Sperăm ca Adrian să revină, să dea goluri, să îşi ducă la bun sfârşit contractul cu Fiorentina, care expiră în 2012, şi să fie sănătos.

Se poate spune că în decizia preconizată de a fi reprimit a contat şi faptul că Fiorentina nu merge foarte bine în perioada asta?
La cât de iubit este Adrian aici, la Firenze, eu spun că problema ca el să mai joace în tricoul viola s-ar fi pus oricum din punctul de vedere al fanilor. Mai departe nu vreau să mă lansez în presupuneri.

Cine este Chiodi?

Pietro Chiodi este un italian care s-a apropiat foarte mult de fotbalul românesc mai ales în ultimii 12 ani. Este un apropiat al mai multor oameni cunoscuţi din fenomen, de la selecţionerul Răzvan Lucescu până la fraţii Becali ori George Copos. A venit în România pentru prima dată ca reprezentant al unei fundaţii umanitare care a ajutat copiii bolnavi de SIDA de la noi, dar ulterior a ajuns să locuiasă perioade mai lungi la Bucureşti. S-a căsătorit cu o româncă, şi-a luat licenţă de impresar la Federaţia Română de fotbal şi face naveta între capitala României şi Roma, în funcţie de interesele de afaceri pe care le are.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com