Mutu a revenit la Fiorentina!

Telenovela Mutu a oferit, ieri, un episod surprinzător. La o zi după ce s-a rupt de fraţii Becali şi la zece zile după ce a discutat faţă în faţă cu preşedintele Della Valle, "Briliantul" şi-a cerut scuze, într-o conferinţă de presă, faţă de toată gruparea "viola". Fiorentina l-a iertat, iar de astăzi se va antrena din nou cu restul lotului.


La începutul lunii ianuarie, Mutu a forţat mâna Fiorentinei. S-a înţeles cu Cesena, care-i oferea un contract bun, dar Della Valle n-a vrut să-l lase să plece gratis. Sfătuit de impresarii Becali, "Briliantul" a forţat nota. A părăsit antrenamentul echipei, cu o zi înainte de meciul important de la Bologna, dar Della Valle n-a cedat la lovitura de forţă încercată de internaţionalul român. L-a suspendat pe termen nelimitat şi l-a anunţat că nu pleacă nicăieri, deşi jumătatea din Serie A era la coadă la poarta "Briliantului". Cu patru zile înainte de finalul perioadei de transferuri şi după ce nu s-a concretizat nicio ofertă externă, care să le convină atât lui Mutu, cât şi Fiorentinei, cele două părţi au fumat pipa păcii. Asta şi după ce Mutu a rupt relaţia cu fraţii Becali, persoane "non grata" pentru Della Valle, după evenimentele din ianuarie. "Briliantul" şi-a cerut scuze ieri şi Fiorentina l-a reprimit în lot.

"Am fost prost sfătuit"

Ieri, în cursul dimineţii, informaţia potrivit căreia Mutu ar urma să fie reprimit în lot de Fiorentina a început să prindă contur. După-amiaza, când s-a anunţat că Mutu va ţine o conferinţă de presă de la ora 19:30, chiar de la arena "Artemio Franchi", era clar că urmează scuzele oficiale, dar şi că cele două părţi s-au împăcat. "Sunt aici pentru că vreau să joc! Vreau să-mi clarific situaţia şi tot ceea ce s-a întâmplat. Îmi pare rău pentru tot", a început Mutu. Apoi, a explicat destul de clar pe cine vede responsabil pentru "derapajele" sale. "Am înţeles că am greşit faţă de băieţi, faţă de antrenor şi faţă de club, dar am fost sfătuit greşit. Responsabilitatea rămâne totuşi a mea. Am avut încredere în Giovani Becali, pentru că e o persoană pe care o cunosc de atâţia ani şi nu am luat în considerare că mă va sfătui greşit", a spus Mutu.

"Sunt dator multe goluri Fiorentinei"

După ce şi-a cerut scuze faţă de toată suflarea "viola", Mutu şi-a reiterat dorinţa clară de a rămâne la Fiorentina. E pregătit pentru un nou început. "Îmi vor trebui multe luni şi multe goluri ca să mă revanşez faţă de fani, dar vreau foarte mult să joc şi să înscriu. Sunt de cinci ani aici şi nu cred că sunt un jucător care trebuie transferat", a mai spus Mutu.

"Briliantul" a lăsat să se înţeleagă că are acordul lui Mihajlovic de a se antrena cu echipa şi că e aproape de revenire. "Nu ştiu dacă sunt apt pentru meciul de sâmbătă, poate sunt puţin în urmă cu antrenamentele, dar m-am pregătit destul de bine cu preparatorul fizic". Gazzetta Dello Sport a scris ieri că Mutu are şanse mari să joace cu Lazio.

"Vreau ca fanii să mă considere noul transfer al Fiorentinei din această iarnă", Adrian Mutu,atacant Fiorentina

19 meciuri în toate competiţiile a jucat Mutu pentru Fiorentina în sezonul 2009-2010, în care a marcat de 11 ori

1 gol a înscris Mutu în cele cinci partide pe care le-a disputat în acest sezon pentru Fiorentina

66 de goluri a reuşit Mutu pentru Fiorentina în toate competiţiile din 2006 până în prezent

4 este locul pe care a terminat Fiorentina sezonul 2007-2008, când Mutu a fost golgheterul echipei cu 23 de reuşite în toate competiţiile

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com