Mutu spune că a fost prost sfătuit, Fiorentina l-ar ierta » Imploră împăcarea

Atacantul român ar putea fi reintegrat în lot după ce i-a cerut şi personal scuze patronului Della Valle. Primul pas spre reconciliere: aseară, într-o conferinţă de presă


Eforturile disperate ale lui Mutu ţintind reconcilierea cu Fiorentina încep să-şi facă efectul. Divorţul de agenţii Becali, consideraţi indezirabili după fuga de la antrenament şi conferinţa de presă de acum trei săptămîni, şi mesajele mieroase transmise tifosilor şi conducerii par să-l fi înduplecat pe Andrea Della Valle să-i acorde lui Adi ultima şansă.

Primul pas l-a făcut prin noul său impresar, ­Pietro Chiodi. Prietenul lui Chivu i-a aranjat o întîlnire cu preşedintele clubului, căruia Mutu i-a cerut scuze, asi­gurîndu-l că ruptura cu fraţii Becali nu-i de faţadă. Della Valle a spus că ia în calcul împăcarea, dar l-a avertizat că pînă la finele sezonului trebuie să dea totul la echipă şi să evite orice scandal.


“Vreau să joc iar!”
Mutarea decisivă s-a produs aseară, cînd “Briliantul” a convocat o conferinţă de presă la stadion, întinzînd mîna spre aşteptata împăcare: “Nu sînt aici ca să mă plîng, ci pentru că vreau să joc din nou. Îmi pare rău pentru ceea ce mi s-a întîmplat şi am înţeles că am greşit”.

Mutu a completat: “Mă simt dator faţă de oraş şi vreau să-i răsplătesc pe fani pentru afecţiunea arătată. Voi avea nevoie de multe luni şi de multe goluri ca să-mi pot plăti această datorie. Sînt sigur alt scandal va compromite definitiv relaţia cu ei”.


«Vreau să revin la echi­pă, nu mă simt în mer­­­­­­­­­­­­cato. Sper să fiu reprimit »

«Am fost sfătuit greşit de fostul impresar, dar responsabilitatea îmi aparţine. Mă disociez de toate cuvintele urîte spuse la adresa conducerii »
Adrian Mutu, atacant Fiorentina


Aşteaptă judecata Ligii
Mutu continuă să se pregătească singur, separat de restul colegilor, fiind suspendat pînă cînd Colegiul Arbitral al Ligii va judeca solicitarea Fiorentinei de excludere din lot şi de tăiere integrală a salariului pînă la vară, adică un milion de euro. Jucătorul a cerut, prin intermediul avocatului Paolo Rodella, să fie reprimit în lot şi aşteaptă o decizie pînă la finele lunii ianuarie.


Nu i-au găsit înlocuitor
Fiorentina a căutat un jucător care să suplinească despărţirea de Mutu. Directorul sportiv Pantaleo Corvino a încercat mai multe variante, Caracciolo, Maccarone, Kharja şi Barreto, dar a fost refuzat sistematic. Ultima pistă rămîne Kozak, atacantul ceh pe care Lazio n-are de gînd să-l cedeze. Deci, sînt mari şanse ca pînă luni, la închiderea mercato, să nu vină chiar nimeni!

Sinisa Mihajlovic
Mihajlovici îl susţine iar
Nici Sinişa Mihajlovici (foto) nu mai pare atît de înverşunat contra românului. Dacă în urmă cu 3 săptămîni transmitea că nu mai are nevoie de Mutu, tehnicianul Fiorentinei s-a răzgîndit şi ar susţine reprimirea lui la echipă. Motivul este simplu şi se leagă de jocul Violei, care suferă mult la construcţie şi duce lipsa unui fotbalist capabil să facă diferenţa, dovadă şi ultimele rezultate.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com