ŞTIREA ZILEI: Adrian Mutu, reprimit în lotul Fiorentinei!


UPDATE 20:10: "Această conferinţă e cea mai grea din ultimii ani, nu e ca una obişnuită dinaintea unui meci. În general se spune că tebuie să trăim fiecare zi în parte, dar eu nu pot să ştiu nimic dinainte şi nu pot să fac promisiuni. Singurul lucru pe care îl pot afirma e că voi încerca să mă comport bine mai ales în afara terenului.

Nu pot să spun nimic despre Berat (chelnerul bătut), nu vreau să vorbesc despre această situaţie pentru că nu are nicio legătură cu Fiorentina. Nu mă aştept la nimic după această conferinţă. Nu pot să cer nimic nici pe teren, nici în afara lui. Dacă se va întâmpla ceva bun în viitor, sunt gata să o iau de la 0 ca şi când aş fi un nou-venit la Fiorentina", a încheiat Mutu.

UPDATE 19:57: "Sunt aici pentru a munci şi, la urma urmei, sunt unul dintre cei mai vechi. Sunt la Firenze de 5 ani şi asta contează mult. Nu mă gândesc că am fost iertat, dar cred că e timpul pentru asta. am vorbit deja cu cineva, dar acum este ora faptelor, nu a vorbelor.

Mihajlovic? L-am căutat pentru a-l întreba dacă pot să mă antrenez cu echipa. Cesena? Nu e o echipă de nivelul Fiorentinei, le-am analizat oferta, dar nu este uşor să laşi o echipă după atâţia ani. Nu am luat în considerare oferta lor, pentru că nu ar fi fost bine pentru mine.

Am avut încredere în Giovani Becali, pentru că e o persoană pe care o cunosc de atâţia ani şi nu am luat în considerare că mă va sfătui greşit.", a mai spus Mutu.


UPDATE 19:45: Mutu a continuat:

"Când m-am prezentat aici, am hotărât să spun STOP problemelor de până acum. În aceşti ani s-au întâmplat multe, dar am jucat prea puţin. Ulima mea acţiune (a renunţat la contractul de impresariat cu fraţii Becali) nu a fost decisă de comun acord cu clubul. Sunt fericit că mi-au permis să vorbesc aici. Nu ştiu dacă să mă aştept la reprimirea în lot sau dacă voi fi vândut, am vrut doar să explic ce s-a întâmplat

Nu ştiu dacă sunt gata să joc sâmbătă, mi-ar trebui câteva antrenamente în plus. Până acum am făcut doar ce mi-a zis preparatorul fizic. Din punct de vedere al pregătirii, implicarea mea a fost la acelaşi nivel în toţi aceşti ani. ", a mai zis Mutu.

Aceasta este prima conferinţă de presă susţinută de jucătorul român după scandalul izbucnit la începutul lunii ianuarie, în urma căruia a fost scos de Fiorentina din lot şi de pe lista de transferuri. Clubul viola i-a permis să discute cu jurnaliştii în sala de conferinţe de la stadionul Artemio Franchi.


UPDATE 19:35: A început conferinţa de presă

"Sunt aici pentru că vreau să joc! Vreau să clarific situaţia mea şi tot ceea ce s-a întâmplat. A fost o perioadă dificilă, vreau să vă fac să înţelegeţi situaţia şi nu sunt aici ca să mă plâng. Îmi pare rău pentru ce s-a întâmplat cu mine la Fiorentina. Am înţeles că am greşit faţă de băieţi, faţă de antrenor şi faţă de club, dar am fost sfătuit greşit. Responsabilitatea rămâne totuşi a mea.

Le-am cerut scuze acum două săptămâni lui Mihajlovic şi băieţilor. Când am spus că mă simt îndatorat faţă de oraş, am spus adevărul. Asta cred şi acum şi pentru asta vreau să rămân la Firenze şi să mă revanşez faţă de suporteri, pentru că ei mi-au arătat afecţiune şi cu această ocazie. Îmi vor trebui multe luni şi multe goluri ca să mă revanşez faţă de fani, dar vreau foarte mult să joc şi să înscriu.", a declarat Mutu.


UPDATE 18:50: Mutu este foarte aproape de a reveni în lotul Fiorentinei! "Briliantul" va susţine o conferinţă de presă în care îşi va cere scuze în faţa clubului, suporterilor Fiorentinei şi oraşului.

"Mutu va susţine o conferinţă de presă la stadionul "Artemio Franchi", la ora 19:30 (ora României). Jucătorul a obţinut acordul Fiorentinei pentru a face aceste declaraţii şi îşi va cere scuze public pentru comportamentul din ultima vreme.", scrie firenzeviola.it.

Sursa citată menţionează că Mutu se va antrena din nou de joi sub comanda lui Mihajlovic.

După ce părea mai mult ca sigur plecat de la Fiorentina în această iarnă, Adrian Mutu ar putea totuşi să rămână în continuare pe Artemio Francchi după despărţirea de firma de impresariat a fraţilor Becali.

Conform surselor tuttomercatoweb.com, Juventus a renunţat la achiziţionarea "Briliantului", lucru pe care l-a făcut şi Cesena. Astfel, în lipsa unei oferte atât din Italia, cât şi din străinătate, Fiorentina pare dispusă să-l păstreze în continuare pe Mutu, şefii grupării viola fiind conştienţi de ajutorul pe care îl poate da un jucător de valoarea atacantului român.

Conform aceleiaşi surse, dacă între timp nu va apărea vreo altă ofertă pe adresa "Briliantului", atunci acesta ar putea reveni sub comanda lui Sinişa Mihajlovic imediat după partida de campionat, cu Genoa, care va avea loc pe 2 februarie.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com