Mutu a cantat imnul mai bine, in teren a fost invers

A fost si a ramas prieten la catarama cu Adrian Mutu la Fiorentina, iar acum este coleg de camera cu Marica, la Stuttgart. La 22 de ani, Zdravko Kuzmanovic, unul dintre cei mai talentati mijlocasi din Europa la aceasta ora, a acceptat sa acorde un interviu pentru CANCAN.


- Ai avut un coleg de echipa roman, pe Mutu. Cum te-ai inteles cu el?
- Mutu a fost si ramane prietenul meu. In doi ani si jumatate, cu el m-am inteles cel mai bine. Ieseam impreuna, mergeam adeseori sa cinam, e suficient sa va spun ca, atunci cand am ajuns la Fiorentina, el a fost primul care a venit sa stea de vorba cu mine. Si acum ne mai auzim la telefon. Marica m-a enervat la Romania - Serbia ca a dat gol
- Probabil ca iti aduci aminte de acel episod dinainte de Romania
- Serbia, 2-3, cand pe site-ul oficial al Fiorentinei tu si Adrian ati cantat imnul oficial. Cine a cantat mai bine? - (Rade) Cred ca Adrian a cantat mai bine. Dar in teren ati vazut si voi ce s-a intamplat, a fost invers.
- Mutu si Marica ti-au povestit, probabil, ca in Romania fetele sunt foarte frumoase. Ai primit vreo invitatie din partea lui Ciprian sau a lui Adrian pentru a petrece cateva zile in vacanta aici?
- (Rade) Nu trebuia sa-mi spuna Mutu sau Marica pentru ca stiam dinainte ca aveti fete frumoase. Astept o invitatie din partea lui Ciprian, care, din cate am auzit eu, are succes mare in Romania.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com