Dă bani pentru drogaţi

Adrian Mutu a făcut primul demers oficial de când a revenit la agenţia de reprezentare a fraţilor Becali.
Atacantul a adresat o scrisoare clubului Chelsea şi preşedintelui FIFA, Sepp Blatter, prin intermediul agenţiei italiene de presă ANSA, prin care anunţă că-i este imposibil să plătească uriaşa sumă de 17 milioane de euro. "Vreau să comunic că nu pot plăti această sumă şi nicio persoană fizică în situaţia mea nu poate, în mod realist, să o facă şi poate nicio companie, chiar şi cele de dimensiuni apreciabile. Nu este o chestiune de voinţă, ci de înţelegere a unui principiu raţional şi natural de «non exigibil». Îmi pare rău pentru ceea ce s-a întâmplat atunci când jucam pentru Chelsea şi pentru că nu i-am putut aduce acestui club, din mai multe motive, ceea ce valoarea echipei şi a conducerii ar fi meritat", explică Mutu.



Donatii în România şi la Florenţa
Atacantul vine şi cu o propunere, oferindu-se să facă o donaţie. "Cred că cel mai bun mod de a rezolva această problemă, care ar mulţumi ambele părţi, este următorul: am de gând să fac, cu titlu de tranzacţie pentru litigiul în curs, o donaţie semnificativă către o asociaţie oarecare din Florenţa sau din altă parte din Italia, care se ocupă cu recuperarea tinerilor ce au avut probleme legate de consumul de substanţe interzise, dar şi să efectuez o donaţie similară la o organizaţie de caritate aleasă de către clubul Chelsea în Londra sau în Anglia şi acelaşi lucru în ţara mea, România. Nu vreau să fac simple gesturi de «caritate», ci să demonstrez că lumea noastră este capabilă să‑şi amintească scopul social real al sportului. Invit astfel public clubul Chelsea, dacă doreşte să se alăture, să încheie acest acord cu mine, sub patronajul autorităţilor de la FIFA, în oraşul Florenţa", îşi încheie Mutu pledoaria, sperând că va obţine înţelegerea englezilor.
17 milioane de euro plus penalităti trebuie să plătească Adrian Mutu drept daune clubului Chelsea




Juventus l-a distrus!Giovani Becali (foto) a vorbit ieri în influentul cotidian italian Corriere dello Sport despre Adrian Mutu şi conflictul acestuia cu Chelsea.
Actualul agent al jucătorului crede că atacantul nationalei si al Fiorentinei ar trebui să plătească doar salariul primit la Chelsea, iar restul amenzii să fie suportat de Juventus şi de impresarul care l-a dus la Torino, Alessandro Moggi.
"Eu cred că Mutu trebuie să dea înapoi doar ce a câştigat la Chelsea, restul trebuie achitat de Juventus, Livorno şi de familia Moggi. Eu nu am frică de nimeni şi voi încerca să-l ajut pe acest băiat, văzând că nimeni nu vrea să-l apere. Adrian este disperat. Îi vom pune în încurcătură pe Juven tus şi pe ceilalţi responsabili de această situaţie. Vom apela la cei mai buni avocaţi din lume", a sunat declaraţia-şoc a lui Becali.

Îl invită pe Moggi la o confruntare
Giovani, cu a cărui firmă Mutu a semnat din nou, după o ruptură de patru ani, spune că Moggi junior trebuia să ceară o garanţie de la Chelsea, prin care londonezii să renunţe la alte pretenţii. "La Juventus a mers gratis. Alessandro Moggi nu s-a preocupat să obţină un document prin care Chelsea să declare că nu mai are nicio pretenţie de la Mutu. Fără acel document, eu nu l-aş fi transferat. Dacă va exista o investigaţie, cu siguranţă se va face lumină şi se va descoperi cum au stat cu adevărat lucrurile", adaugă Becali, dând de înţeles că familia Moggi nu l-a reprezentat corect pe Mutu. "Cei care au câştigat de pe urma transferului său nu au ieşit încă la lumină. De la Juve nu a ieşit în faţă nimeni. Dacă Moggi are curajul unei confruntări publice cu mine, accept oriunde vrea el. Eu câştig foarte bine, controlez tot fotbalul din România şi nu am frică de nimeni. De ce trebuie să plătească jucătorul, şi nu ceilalţi?", a tunat Becali.
Becali mai bine tăcea. Mi se pare ridicol ce susţine. Eu am cumpărat un jucător liberLuciano Moggi, tatăl agentului Alessandro Moggi

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com