Mutu vrea să doneze bani unor organizaţii antidrog în schimbul plăţii celor 17 milioane de euro lui Chelsea

Adrian Mutu a trimis o scrisoare clubului Chelsea, Comitetului Disciplinat al FIFA, precum şi preşedintelui Forului Internaţional, Josep Blatter, în care explică că nu are posibilitatea să achite cele 17 milioane de euro, dar propune să facă donaţii către organizaţiile antidrog, informează violanews.
Atacantul român a afirmat că doreşte, prin această iniţiativă, să demonstreze alături de clubul londonez că sportul are un rol educativ extrem de important.


"Având în vedere cazul lung şi complex între mine şi Chelsea în faţa FIFA, în urma căruia am fost condamnat să plătesc suma de 17.183.990 de euro plus cheltuielile de judecată, am spus public că respect verdictul dictat de orice autoritate internaţională. În cazul în care va fi necesar, voi continua bătălia prin toate mijloacele posibile pentru a-mi apăra drepturile de om şi fotbalist. Îmi pare rău pentru ceea ce s-a întâmplat cât am jucat la Chelsea şi nu am putut să mă ridic la nivelul aşteptărilor, dar consider că se poate ajunge la o înţelegere din partea ambelor părţi. Propun în schimbul sumei în discuţie efectuarea unei trazacţii importante unei asociaţii din Florenţa, sau din alt oraş italian, care se ocupă cu recuperarea tinerilor care au avut probleme cu consumul de substanţe interzise, alături de o altă donaţie unei organizaţii alese de Chelsea în Londra sau în Anglia, plus încă una în România. Vreau să fim alături de tinerii care din cauza educaţiei sau din alte motive au consumat stupefiante şi şi-au pierdut identitatea, dar nu şi valorile umane. Invit astfel Chelsea, dacă vrea să-mi fie alături ca sub autoritatea FIFA, să facem acest demers împreună. Cu respect, Adrian Mutu". , a explicat atacantul Fiorentinei.
Jucătorul român aşteaptă un răspuns din partea clubului Chelsea, iar o eventuală înţelegere ar urma să fie efectuată sub patronajul FIFA

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com