Crespo: "În cazul Mutu nu e vorba de bani, ci de respect"

Atacantul argentinian Hernan Crespo (foto), fost coleg cu Mutu la Chelsea este de părere că în ceea ce priveşte amenda de 17 milioane de euro pe care românul trebuie să o plătească londonezilor nu e vorba de bani, ci de "respect".


"Îmi vine greu să cred că este vorba doar de bani. Eu îl cunosc pe Abramovici cu care am o relaţie bună bazată mai mult pe fapte decât pe vorbe. Ştiu că mi-a permis să mă întorc de două ori în Italia deoarece trebuia să fac asta, iar el a înţeles omul şi dorinţa mea şi nu a cerut nici un ban de la AC Milan sau Inter. De aceea spun că trebuie să fie şi altceva în afara problemei economice şi, după părerea mea, pare mai degrabă o chestiune de respect", a spus Crespo.
Presa din Italia anunţă că după înaintarea recursului la Tribunalul Federal Elveţian, reprezentanţii lui Adrian Mutu încearcă o rezolvare pe cale amiabilă a litigiului cu clubul Chelsea. Multe voci susţin că se încearcă organizarea unei întâlniri între fotbalistul român şi magnatul rus.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com