Mutu află răspunsul în şase luni! "Am pierdut puţine bătălii în viaţă"

Mutu are speranţe că va scăpa de amenda uriaşă pe care trebuie să le-o plătească celor de la Chelsea. Ioan Becali spune că problema se va rezolva în cel mult şase luni. Impresarul crede că va avea câştig de cauza, mai ales că a pierdut foarte puţine bătălii în viaţa lui!


"Împăcarea dintre noi (n.r. - fraţii Ioan şi Victor Becali) şi Mutu ne-a făcut mare plăcere, el practic s-a întors acasă. Îl consider ca pe copilul meu şi voi avea grijă de el ca orice tată. Am fost la Florenţa şi i-am promis că-l voi ajuta. Am prezentat un recurs extraordinar, dar un răspuns va fi dat în minimum şase luni. Dacă nu vom avea un răspuns pozitiv, vom merge mai departe, la Curtea Europeană. Recursul este foarte puternic şi sunt extrem de încrezător, deoarece am pierdut foarte puţine bătălii în viaţa mea", a spus Becali la Radio Toscana.
Giovani spune că problemele lui Mutu nu au fost cu miliardarul Abramovic, ci cu alte persoane din club.
"Sunt foarte mulţi bani pe care Mutu ar trebui să-i plătească clubului Chelsea, dar cred că vom avea câştig de cauză. Cât am fost la Florenţa am văzut un Mutu fericit şi dacă va juca în meciul cu Lyon sigur va marca. Între Abramovici şi Mutu nu a fost nimic concret, cred că problemele jucătorului au fost cu alţi conducători ai clubului englez. Chelsea ar trebui să lupte cu Juventus şi nu cu Mutu, dar au existat raporturi excelente între Peter Kenyon şi Luciano Moggi. Nu am nimic cu Moggi, şi el a ajutat la salvarea jucătorului. TAS şi FIFA ar fi trebuit să vadă că Juventus şi Livorno nu au procedat corect când l-au angajat pe Mutu", a precizat Becali.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com