Moggi: "Nu mă interesează amenda lui Mutu! Eu am cumpărat un jucător liber de contract"

Fostul director general de la Juventus, Luciano Moggi, a declarat că nu înţelege acuzaţiile formulate de fostul impresar Ioan Becali la adresa sa şi a clubului torinez, precizând că gruparea italiană l-a achiziţionat pe atacantul Adrian Mutu din postura de jucător liber de contract.


"Declaraţiile lui Becali? Mai bine tăcea, nu înţeleg ce vrea. Mai bine ar fi fost atent ca jucătorul, atunci când era reprezentat de firma sa, să nu facă ce a făcut la Londra. Aşa că Giovanni Becali ar face mai bine dacă ar tăcea, iar jucătorul ar trebui să intervină şi să-i spună acest lucru. Mi se pare comic şi ridicol să spui că Juventus, Livorno şi Moggi ar trebui să plătească amenda lui Mutu. Juventus a cumpărat un jucător dat afară de Chelsea, iar motivele sunt multe. Juventus nu a dorit să facă un contract cu vreo societate, ci cu jucătorul. Nimeni nu îşi pune această problemă. Am avut curajul să mă implic şi să readuc onoarea acestui jucător. Înainte de a-l achiziţiona am vorbit cu el, iar acum este jucătorul care dă satisfacţie la Fiorentina. Mutu a avut raporturi excelente cu familia Moggi, iar Becali ar trebui să tacă. Nu mă interesează amenda lui Mutu, eu am cumpărat un jucător liber de contract. Sunt mulţumit pentru faptul că am transferat un campion, care fără ajutorul meu ar fi putut să nu mai joace fotbal niciodată. Aceasta este mulţumirea mea...", a spus Moggi la Radio Toscana, citat de site-ul fiorentina.it.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com