Bani de la Elena Ceauşescu pentru Mutu!

Situaţia incredibilă pe care o traversează Adrian Mutu, care este obligat de TAS să plătească 17 milioane de euro fostului său club Chelsea Londra, nu a lăsat-o indiferentă pe cântăreaţa Elena Ceauşescu, care acum patru ani a fost invitată la nunta atacantului cu Consuelo Matos.



Elena Ceauşescu, de la trupa Beverly, a primit de la managerul ei două inele cu diamante, a căror valoare depăşeşte suma de 15.000 de euro.
“Impresarul meu mi le-a dăruit pentru a-mi răsplăti voinţa şi eforturile pe care le-am făcut în ultima perioadă: înregistrările cu trupa Beverly şi examenul de admitere la masterat”, a declarat Elena Ceauşescu.
A primit două inele de 15.000 de euro
Cu toate acestea, frumoasa brunetă e una din concurentele la actuala ediţie a emisiunii “Inelul cu diamante”, transmisă de Euforia TV.
De câteva zile, pe degetele Elenei se află două diamante, un Solitaire VVS One, de 1,2 carate, în valoare de aproximativ 10.000 de euro, şi altul, tot VVS One, cu o piatră centrală de 0,80 carate plus anturaj de 0,40 de puncte, a cărui valoare se ridică la 5.000 de euro.
“Am acceptat provocarea de a participa la concursul Euforiei TV, deşi deja deţin două inele cu diamante în valoare de 15.000 de euro, pentru că vreau ca în cazul în care voi câştiga să îl pot ajuta pe Adrian Mutu să îşi plătească datoria faţă de Chelsea.




Aşa că, dacă mă voi impune în competiţie, voi organiza o licitaţie pentru inelul evaluat la 11.000 de euro, iar banii îi voi dona lui Adrian.
Am avut ocazia să îl cunosc personal pe Adi, chiar la nunta sa cu Consuelo, şi mi s-a părut un om foarte politicos, sociabil şi modest”.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com