Alessandro Moggi: "Am salvat un om distrus"

Alessandro Moggi, fostul agent al lui Mutu, susţine că Becali l-a abandonat pe jucător în scandalul cu Chelsea şi că Juventus şi Livorno nu vor plăti nimic.
Acuzaţiile lansate Giovanni Becali în "Corriere dello Sport" la adresa familiei Moggi n-au rămas fără replică. După ce, marţi, Luciano, fostul director general juventin, avertiza că "Mutu ar face bine să-i închidă gura lui Becali", ieri a apărut reacţia lui Alessandro. Fostul impresar al atacantului român, rămas fără licenţă după "Calciopoli", a demontat toate capetele de acuzare.



"Nu l-am contactat eu, ci el m-a căutat. Am încercat să redau fotbalului şi vieţii un om ce traversa cel mai greu moment. La început, am semnat pe două luni. Cînd ne-am înţeles, deja era în conflict cu Chelsea. Oare unde era atunci Becali, care l-a abandonat? I-am găsit două echipe, Milan şi Juve, dar Milan nu-i oferea decît doi ani de contract. Jucătorul mi-a cerut să-l duc la Juventus şi i-am obţinut un angajament pe 5 ani şi salariu de două milioane pe sezon".
Moggi jr. a lămurit şi problema clauzei anti-Chelsea: "Becali m-a acuzat pe nedrept. Era imposibil s-o obţin. Englezii deja se războiau cu Mutu şi s-au opus transferului la Juve. Cînd m-a anunţat că şi-a schimbat impresarul mi-a zis "Trebuie să fac aşa, îţi voi explica mai tîrziu de ce mă întorc la Becali". Agentul crede că amenda de 17 milioane de euro e absurdă şi că la ea nu vor contribui italienii: "Livorno n-are nici o legătură, iar Juventus a luat un jucător liber".
"Ştim cum ne apărăm"
Ameninţată că va fi obligată să participe la plata amenzii lui Mutu, Juventus a reacţionat. "Ne-am alertat deja avocaţii, care monitorizează cazul. Cînd Juve va fi citată oficial în această afacere, vom şti cum să ne apărăm. Povestea îl priveşte doar pe jucător, nu şi clubul", a spus directorul sportiv Alessio Seco.
"N-o să plătim nimic"
Livorno, prin intermediul căreia s-a făcut mutarea la Juve, s-a delimitat de caz. "L-au dat pe Mutu la noi doar pentru jumătate de oră şi apoi l-au legitimat imediat. Nu văd de ce clubul nostru ar intra în cererea unei eventuale despăgubiri. E bine ca lucrurile să fie puse la punct", s-a revoltat preşedintele Aldo Spinelli.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com