Giovani Becali: «Familia Moggi l-a îngropat pe Adi!»

Ioan Becali sugerează că Luciano şi Alessandro Moggi au făcut tot posibilul pentru a-l lua gratis pe Mutu în Italia.
Criticat dur de Luciano Moggi, fostul director general la Juventus, şi de Alessandro Moggi, fostul impresar al lui Adrian Mutu, Giovani Becali a răspuns detaliat, povestind cu lux de amănunte capcana întinsă lui Adrian Mutu (30 de ani) în 2005 de clubul torinez.

Libertatea: Domnule Becali, Luciano Moggi vă sfătuieşte să vă ţineţi gura în cazul Mutu şi spune că mai degrabă trebuia să aveţi grijă ca Adi să nu se drogheze...
Giovani Becali: Cine vorbeşte? Moggi? Au făcut hoţie! Au profitat de conjunctura în care se afla Adrian în 2005, când era un flăcău fără prea multă minte, l-au minţit, iar el a renunţat la firma noastră. Deh, dragoste cu sila nu se putea. Şi uite unde a ajuns acum Mutu! Cum să n-am grijă de el?! Am fost de două ori să vorbesc cu Jose Mourinho şi l-am avertizat mereu pe Adi că nu e bine ce făcea. Trebuia să-l iau de mână, să-i fiu bodyguard, sau ce?!
De ce sunteţi aşa de dur?
Pentru că Moggi sunt amatori, gropari, spuneţi-le cum vreţi! Unde au dus clubul ăla?! Abia după ce au plecat ei şi-a mai revenit Juventus! Păi, numai din mişculaţia de la transferul lui Mutu, Luciano - tatăl, şi Alessandro - impresarul, fiul tatălui, să-i zic aşa, şi-au luat vreo 4.000.000 de euro. Se vor descoperi cândva banii ăştia, unde sunt, ce-i cu ei... Nu vorbesc pentru că am pierdut eu comisionul atunci... Deşi mi-era greu să cred, am impresia acum că au lucrat după un scenariu... Nu spun mai multe, dar înţelegeţi voi! Adică? Păi, cu trei luni înainte de scandalul cu drogurile, Luciano mă suna în fiecare zi să mi-l ceară pe Adrian de la Chelsea. Londonezii solicitau 2.000.000 de euro pentru un împrumut pe un an, plus 10.000.000 de euro apoi, pe transferul definitiv. Brusc, au renunţat! Au aşteptat parcă problema cu cocaina, l-au adus gratis pe Mutu, i-au dat un salariu de mizerie faţă de Anglia, vreun milion de euro. Nu bag mâna în foc că asta au avut în cap, dar îmi seamănă a scenariu bine pus la punct
Şi apoi?
Ca totul să fie rău, au dat dovadă de neglijenţă crasă: nu au cerut nici o hârtie ştampilată, parafată, cum o fi, cum că englezii nu mai au nici o pretenţie! Şi uite unde s-a ajuns! Patru ani eu n-am mai vorbit nimic de chestia asta, care se putea rezolva uşor de atunci. După ce l-am scăpat pe Adrian cu doar şapte luni de suspendare, vorbisem cu Luciano să mă sune, era într-o luni, s-o rezolvăm şi cu Chelsea, şi cu Juventus, şi cu tot. Nu m-a mai sunat niciodată. Iar Adi a semnat cu copilul acela fără cap, Alessandro, care a făcut doar nereguli!
Ce veţi face acum?
Săptămâna viitoare mă văd cu avocaţii casei Dupont, cea care a revoluţionat fotbalul cu celebrul caz Bosman. O să dăm în judecată clubul Juventus, clubul Livorno, care, printr- un artificiu, l-a transferat pe Adi şi l-a pus pe tavă torinezilor, şi familia Moggi. Procesul o să dureze trei-patru ani, iar în acest timp Mutu va juca fotbal bine mersi.

Luciano Moggi atacă: Românul să tacă!
Luciano Moggi, fostul director general al lui Juventus, l-a pus la colţ pe impresarul Giovani Becali.
“Becali să tacă! Mai bine ar fi fost atent ca jucătorul, atunci când era reprezentat de firma sa, să nu facă ce a făcut. Mi se pare comic şi ridicol să spui că Juventus, Livorno şi Moggi ar trebui să plătească amenda lui Mutu, de 17.000.000 €”.
“Mutu a avut raporturi excelente cu familia Moggi. Fără ajutorul meu, Mutu ar fi putut să nu mai joace fotbal niciodată”.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com