Mutu nu s-a lipit de gol în meciul cu Uruguay » A cerut să nu fie schimbat pentru a marca

”Briliantul” l-a rugat pe selecţioner să-l mai lase şi în repriza secundă pe teren pentru a încerca să egaleze recordul de goluri al lui Hagi la ”naţională”. ”Briliantul” a fost schimbat abia în minutul 75, cu Tănase.
"Decarul" României, Adrian Mutu, 33 ani, ar fi trebuit să iasă la pauza amicalului cu Uruguay (1-1), aşa cum jucătorul convenise cu selecţionerul înaintea startului meciului. Doar că, nemulţumit de prestaţia lui din prima repriză, "Briliantul" i-a cerut lui Piţurcă să facă o excepţie: "Mai lasă-mă, simt că dau gol! Mai pot să joc, nu e nici o problemă, lasa-mă în teren!". Mesajul scurt adresat antrenorului la pauză, în vestiar, are la bază două argumente.


"Ţinea morţiş să înscrie"
1. Mutu a ţinut neapărat să marcheze măcar o dată pentru a-l egala pe Hagi în topul eficienţei la "naţională", "Regele" fiind încă primul în clasamentul puncherilor României, cu 34 de reuşite. Adrian are 33 de goluri.
2. Atacantul Cesenei era nemulţumit de cum jucase. Avusese în startul partidei două ocazii importante, însă n-a fructificat-o pe nici una. "E orgolios, se enerva cînd vedea cum jucau sud-americanii, ţinea morţiş să arate că şi el e fotbalist şi voia să marcheze într-un astfel de meci", au povestit ieri colegii lui Mutu de la "naţională".
Adrian a fost înlocuit abia în minutul 75, cu Cristi Tănase, după ce, nici în repriza secundă, nu s-a remarcat în ofensivă.
"Nu e o problemă că n-am marcat, mai am timp să-l prind pe Hagi. Am jucat mai retras, aşa mi s-a cerut, fac ce mi se cere" (Adrian Mutu, atacant România)
"În general, sînt mulţumit de Mutu. A făcut şi faza defensivă de multe ori. L-am şi felicitat, întrucît la Cesena nu face asta. L-aş  fi schimbat la pauză, dar mai erau şi alţi jucători cu probleme medicale" (Victor Piţurcă, selecţioner România)

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com