Adrian Mutu: "Avem viitor şi speranţe"

Adrian Mutu era fericit pentru remiza cu Uruguay, dar şi mai mulţumit că "am arătat că sîntem capabili să punem probleme marilor echipe"



- Adi, ce înseamnă acest 1-1 cu Uruguay?
- Un rezultat bun, împotriva unei echipe foarte puternice şi sînt fericit. Dar peste asta, mai important este că am dovedit că sîntem o echipă, că putem să punem probleme. Am fost ofensivi, am avut ocazii.

- Poate fi un început pentru viitoarea campanie?
- Da. Jocul, rezultatul ne dau speranţe, moral. Avem un nucleu, cei care vin din urmă au valoare. Dacă pierdeam era mai greu, dar am demonstrat, aşa cum am spus şi înainte de meci, că putem juca de la egal la egal cu marile chipe, dovadă această partidă cu Uruguay.

- Nu ai reuşit să-l egalezi pe Hagi.
- (Zîmbeşte). Nu e nici o problemă. Am timp. Am jucat mai retras, aşa mi s-a cerut. Eu sînt la dispoziţia lui Victor Piţurcă şi joc ce mi se cere. Azi a fost nevoie să alergăm mai mult ca de obicei, şi înapoi. Aşa e cînd întîlneşti o echipă foarte bună. Şi ei se apărau toţi în jumătatea lor, noi la fel. Aşa e în fotbalul la acest nivel.

- Publicul l-a apostrofat pe Tătăruşanu, pe şefii fotbalului.
- E opţiunea fanilor, eu nu pot să-i judec. Păcat, ar fi fost altfel dacă ar fi venit mai mulţi. Nu mi se pare corect ca un jucător care vine la echipa naţională să fie tratat aşa. Şi ca suporter, la echipa naţională trebuie să uiţi de alte lucruri. Tătăruşanu n-a greşit la gol, a fost mai mult o execuţie de excepţie a lui Cavani, iar în rest portarul nostru a făcut chiar un meci bun.

- Vom vedea o echipă mai ofensivă în următoarea campanie?
- Eu cred că da, am arătat şi cu Uruguay că putem fi ofensivi. Sper că vom şi cîştiga în curînd pe Naţional Arena, pentru că încă nu am făcut-o. Oricum, avem speranţe pentru campania de calificare la Mondialul din Brazilia.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com