AVERTISMENT pentru Mutu! Nicu Gheara: "Cand iti vine una de asta, iti mai vin inca patru necazuri"


Chelsea vrea sa ii ia lui Mutu casele de la Miami, in procesul de 17 milioane de euro. Englezii au castigat in instanta dreptul de a-i confisca averea 'Briliantului'.


 AVERTISMENT pentru Mutu! Nicu Gheara: "Cand iti vine una de asta, iti mai vin inca patru necazuri"
Adrian Mutu nu mai are scapare! Nici americanii nu l-au ajutat in procesul cu Chelsea, caruia trebuie sa ii plateasca 17 milioane de euro sau toate proprietatile sale.

Nasul sau il avetizeaza pe Mutu: "Cand iti vine una de asta, iti mai vin inca patru necazuri"

"Din momentul in care te judeci in civil, chiar daca te lasi, nu te lasi vei plati. El daca se judeca numai pe plan sportiv i se lua din salariu sau din ce i se putea lua, dar cand se lasa, nu mai puteau sa-i ia nimic. Dar in momentul cand treci in civil si te judeci, o instanta civila iti ia din bunuri, din proprietati, chiar daca te lasi, chiar daca nu te lasi. Nu mai avem prietenie prea mult. Eu am fost langa el, i-am dat sfaturi, dar el mi-a zis ca sunt prea dur mi-a zis ca nu-l las sa faca nimic, nu-l las sa fumeze. A rezistat si el vreo patru ani si, dupa aia, nu a mai facut fata. Apoi nu am mai fost in relatii asa bune", spune Nicu Gheara.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com