Ioan Becali: "Mutu nu a luat sibutramină intenţionat"

Chiar dacă de ceva timp a renunţat la impresarierea jucătorilor de fotbal, lăsând acest lucru în seama fratelui său, Victor, Giovani Becali (58 de ani) rămâne cel mai cunoscut procurator FIFA din istoria României postdecembriste. Totuşi, prin felul său şarmant, deschis, direct, tăios, vulcanic, certăreţ sau împăciuitor, Giovani va fi mereu una dintre vocile importante ale fotbalului românesc.

Fostul procurator a vorbit intr-un interviu pentru Libertatea si despre "Cazul sibutramina" in care a fost implicat atacantul Adrian Mutu.


Cum aţi reacţionat când Adrian Mutu a fost implicat într-un scandal de dopaj, cel cu sibutramina?

A fost un şoc! În acest caz nu a mai fost ca prima dată, ca la Chelsea. A fost o neatenţie, pentru care a plătit. În primă fază, am fost supărat. Am fost la Florenţa, am stat câteva zile cu el şi mi-am dat seama că nu a făcut-o intenţionat. Marea lui greşeală a fost că nu a anunţat imediat medicul lotului.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com