Dragomir îşi vede trădată încrederea: "Mă dezamăgeşte Mutu, mai ales că l-am tot susţinut"

Preşedintele LPF, Dumitru Dragomir, se declară nemulţumit de faptul că Adrian Mutu, unul dintre fotbaliştii pe care i-a sprijinit mai mereu în declaraţii, este implicat în tot mai multe scandaluri, fiind pe picior de plecare de la Fiorentina:



"Mă dezamăgeşte tot ce aud despre Mutu în ultima vreme, mai ales că eu l-am susţinut puternic de fiecare dată. Prea multe scandaluri în jurul lui. El mai poate juca la nivel înalt cu siguranţă, Mutu este Mutu în continuare" , a spsu Dumitru Dragomir la Sport.ro.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com