Mutu vorbeşte despre marea eroare a carierei: "Cocaina rămîne o pată de neşters"

Într-un amplu interviu din Corriere dello Sport, atacantul Fiorentinei admite că este puţin masochist şi că fanii l-ar ierta chiar dacă ar dărîma Domul


Înainte să plece în scurta vacanţă la Santo Domingo, Mutu i-a promis lui Mihajlovici că o bate azi pe Juve: "Pentru că la Firenze aceste 3 puncte contează mai mult decît retrogradarea". Atacantul de 31 de ani anunţă că s-a cuminţit şi repetă obsesiv că vrea să-şi încheie cariera la Fiorentina.


- De ce are mai multă nevoie Mutu: de minge, de linişte sau de familie?
- Înainte de toate, de liniştea familiei, iar mingea vine indiscutabil după.

- Ce-ţi trece prin cap cînd faci o tîmpenie?
- Nu ştiu... Nu m-am gîndit niciodată, dar oricum ar fi prea tîrziu. Uneori o fac din instinct, pentru că nu întotdeauna ai timp să decizi.

- Dintre greşelile grave comise, pe care n-ai mai repeta-o sigur?
- Cocaina va rămîne o pată de neşters.

- În ciuda nenumăratelor erori, suporterii te iubesc atît de mult şi-ţi iartă totul. De ce?
- Pentru că pun suflet şi pasiune cînd joc şi asta-i interesează pe fani în primul rînd. Contează şi ce faci în afara terenului, desigur. Aşa este Florenţa. Dacă se îndrăgosteşte de un jucător poţi să dărîmi şi Domul, nu-şi mai schimbă părerea. Dacă nu te iubeşte, te fluieră.

- Mutu, Flachi, Edmundo, Balotelli şi Cassano: mai mult masochişti, jucători răi sau talente absolute?
- Răi nu sînt, dar puţin masochişti da. Sigur sînt toţi mari jucători.

- În viaţa marilor personalităţi, femeile fac diferenţa. Eşti mai mult un playboy sau un bărbat care iubeşte femeile?
- Mă simt un bărbat care-şi iubeşte soţia şi în spatele meu nu e decît ea.

- Avea dreptate Corvino, care te-a vîndut la Roma, sau tu, care ai vrut să continui la Florenţa?
- Pentru cîţi bani ar fi luat Fiorentina, avea dreptate el. Dar şi eu, pentru ce am dat şi ce încă pot să mai dau.

- Ai vrea să rămîi sau să pleci?
- Să rămîn, şi încă mult timp. M-am decis să fiu cuminte şi voi alege împreună cu soţia şi clubul.


"Prandelli e pentru mine fratele mai mare. Mi-a dat deseori sfaturi, lucru neobişnuit la antrenori. Mihajlovici are alt stil. În teren mă păzea ca un pitbull, dar Sini e un om extraordinar"
Adrian Mutu


A refuzat-o pe Milan!
Mutu nu regretă transferul la Juve în 2005: "Impresarul de-atunci, Alessandro Moggi, mi-a zis că mă vor Juventus şi Milan. Dar doar prima îmi oferea un contract pe 5 ani, Milan numai 2. După o perioadă foarte grea, am ales-o pe Juve. Aveam nevoie de timp să redevin acel Mutu pe care toţi au început să-l cunoască în perioada Parma".

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com