Mutu: «M-am făcut băiat cuminte»

Adrian Mutu e unul din marile paradoxuri ale campionatului italian. După atâtea scandaluri, el e în continuare iubit şi adorat la Florenţa. Motivul?

„Atunci când intru pe teren, pun suflet, pasiune, iar pe oameni, pe fanii mei în primul rând, asta îi interesează. Sigur că e important şi cum te porţi în afară, dar în primul rând contează ce faci pe teren",spune acesta în „Corriere dello Sport".

„Dacă lumea de aici se îndrăgosteşte de un jucător, poate el să dărâme şi Domul, că tot îl vor iubi", adaugă Mutu, care vrea să-şi lege viitorul de oraşul toscan şi de Fiorentina. Cu argumente: „Am de gând să rămân aici mult timp, m-am cuminţit", mai spune decarul „viola".

„Briliantul" crede că altul ar fi fost traseul Fiorentinei în acest sezon cu el pe teren. „Am fost prea puţin aproape de echipă, la fel Vargas şi Jovetici (din cauza unor accidentări), iar absenţele noastre au contat".

În iarnă, în mijlocul scandalului de la Fiorentina, Mutu a fost la o semnătură distanţă de Cesena. Deşi este o echipă din zona roşie a clasamentului, pe român oferta „căluţilor de mare" chiar l-a bucurat: „A fost bine pentru mine să ştiu că şi în acele momente negre cineva încă mai credea în Adrian Mutu".

După scandalul „Cocaina" de la Chelsea, „o pată pe care n-o pot şterge", pe Mutu l-au dorit Juventus şi Milan. Decarul „viola" a ales atunci „Bătrâna Doamnă": „Juventus mi-a oferit un contract pe cinci ani, Milan doar pe doi. După o perioadă grea pentru mine, am ales Juve, pentru că aveam nevoie de timp să redevin acel Mutu de la Parma, pe care-l ştia lumea".

«Da, Totti m-a sunat să mă duc la Roma»

Acum trei ani, o altă mare echipă a Italiei, AS Roma, l-a vrut şi ea pe Mutu. Se spunea chiar că Totti, căpitanul „giallorossilor", l-a sunat personal pentru a-l convige să se ducă pe „Olimpico".

Misterul a fost dezlegat: „Da, Totti m-a sunat atunci". Cu substrat, Mutu a fost întrebat şi dacă e de acord cu etica selecţionerului italian Cesare Prandelli, fostul său antrenor de la Parma şi Fiorentina, care nu i-a convocat pe Cassano şi Balotelli când au călcat pe bec.

„Desigur, cu toate că eu aş fi fost probabil de foarte multe ori lăsat acasă", a replicat râzând „Fenomenul", care le promite fanilor Fiorentinei o victorie azi, cu Juventus.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com