Mutu, "lucrat" de colegi

Deşi a fost decisiv pentru “tricolori” în partida cu Luxemburg (3-1), Adrian Mutu (32 de ani) are din ce în ce mai puţini aliaţi la naţională. “Briliantul” şia dorit banderola în meciurile de la Zenica (1-2 cu Bosnia) şi de la Piatra Neamţ, dar câţiva coechipieri au pus presiune pe selecţionerul Răzvan Lucescu pentru a nu-l pune pe acesta căpitan.



“Admit că mi-am dorit banderola la meciurile cu Bosnia şi cu Luxemburg. Cum Chivu a lipsit, mă aşteptam şi mi-aş fi dorit să fiu eu căpitan. Selecţionerul a decis însă altfel şi m-am supus deciziei!”, a declarat Mutu pentru ProSport. Din vechea generaţie, în care “Briliantului” îi erau apropiaţi Contra, Lobonţ, Marius Niculae sau Rădoi, nu au mai rămas decât Chivu, Marica şi Goian, în condiţiile în care căpitanul de drept a ratat meciurile cu Bosnia şi cu Luxemburg, din cauza unei accidentări. Atmosfera la lot e apăsătoare, iar spiritele s-au încins când a trebuit să fie desemnat cel care trebuia să poarte banderola în lipsa lui Chivu.

Mutu: «Cristi, nu mă lăsa singur!»

Lucescu era dispus să-l pună căpitan pe Mutu, dar, la presiunea grupului, a respectat ordinea stabilită la începutul preliminariilor, cu Gabi Tamaş (27 de ani) şi Răzvan Raţ (29 de ani), ca succesori ai fundaşului lui Inter. “Noi ne-am rupt picioarele pentru tine, iar Adi a stat acasă, suspendat din cauza lui”, ar fi ameninţat “grupul Tamaş”. Din păcate, atacantul Fiorentinei ar putea fi mult mai singur dacă Cristi Chivu va persevera în decizia de a se retrage de la naţională: “Am vorbit cu Chivu şi, din păcate, se gândeşte să se retragă de la naţională. Are nevoie de un răgaz, pentru că e o decizie foarte importantă şi vrea să fie una bine gândită când o va lua. Eu am un mesaj pentru el: «Cristi, nu mă lăsa singur!»”.


“Bisericuţele” din lot:

“Lupii tineri” - Tamaş, Ropotan, Torje, Raţ, Florescu, Cociş, Zicu, Alexa, Alexe, Pantilimon

“Bătrânii” - Chivu, Mutu, Marica, Goian

“Neutrii” - Stancu, Papp, Deac, Gardoş, Mureşan, Râpă, Sălăgeanu, Lung, Tătăruşanu, Săpunaru


"Trădătorul" Săpunaru

Săpunaru (în roșu) e un jucător introvertit


După schimbarea lui Tamaş la Piatra Neamţ, Cristi Săpunaru s-a dus şi i-a oferit banderola lui Mutu, deşi ştia de discuţiile din vestiar pe această temă, dar “Briliantul” a refuzat-o. “Nu avea rost să o iau, dacă nu mi-a dat-o atunci când a lipsit Cristi. Ordinea era Tamaş, apoi Raţ. Lui Săpunaru i-am zis să-i dea banderola lui Raţ, pentru că aşa a hotărât antrenorul, căruia îi respect decizia”, a spus Mutu.


Au refuzat poza de grup

Tricolorii, unul lângă altul doar la intonarea imnului

Înaintea meciului de la Piatra Neamţ, titularii echipei României au refuzat poza de grup de dinaintea partidei, fotografii care îi aşteptau pe marginea terenului rămânând stupefiaţi. Atmosfera proastă din jurul naţionalei şi lipsa unităţii dintre jucătorii ei au dus, se pare, şi la retragerea lui Mirel Rădoi de la echipa naţională, dar ar fi şi motivele pentru care Chivu a preferat să nu forţeze în “dubla” din această primăvară şi să se concentreze pe activitatea de la echipa de club.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com