Răzvan şi Mutu s-au certat la Zenica din cauza banderolei

În lipsa lui Chivu, jucătorii îl desemnaseră căpitan pe Mutu, dar selecţionerul a spus pas: "Eu decid aici! Tamaş ia banderlola!".

Cu cîteva ore înaintea meciului cu Bosnia, de la Zenica, s-a produs încă un scurtcircuit între Răzvan Lucescu şi Mutu. După ce Cristi Chivu a anunţat că nu poate evolua fiindcă resimte dureri la gamba dreaptă, în tabăra "naţionalei" s-a pus imediat problema cine va prelua banderola.


Surse federale au dezvăluit lucruri incredibile: "Fiindcă Răzvan nu le-a comunicat cine va fi căpitan, jucătorii l-au desemnat pe Mutu. Cu cîteva zeci de minute înainte să înceapă meciul, Lucescu s-a enervat rău cînd a văzut banderola la Adi. «De ce e Mutu căpitan, cine a stabilit asta?» Jucătorii i-au spus că ei au decis. S-a aprins şi mai tare: «Aici eu sînt şeful, am stabilit o ordine şi vreau să o respectaţi. În lipsa lui Chivu, Tamaş e al doilea căpitan, iar Raţ al treilea. Să fie clar!» Mutu a înghiţit în sec şi i-a dat banderola lui Gabi".

Confirmarea de la Piatra Neamţ
"Briliantului" nu i-a căzut bine. Întrebat după meciul cu Luxemburg de ce a refuzat banderola, Mutu a răspuns vizibil deranjat de tratamentul selecţionerului: "Pentru că dacă nu mi-a dat-o atunci cînd nu mai era Cristi, nu mai avea rost. Era Tamaş, apoi Raţ. Săpunaru a vrut să-mi dea baderola după ce a ieşit Gabi, dar i-am făcut semn să i-o dea lui Raţ pentru că aşa a hotărît Răzvan, şi îi respect decizia".

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com