Becali, din nou în război cu Mutu: "Jigodie mai mare n-am văzut! Se lasă el de fotbal..."

Gigi Becali a declarat că România nu are nicio şansă în Bosnia fără Adrian Mutu.

Patronul Stelei nu a uitat însă că nu şi-a recuperat datoria de la atacantul Fiorentinei, pe care l-a făcut cu ou şi cu oţet.

"Fără Mutu, n-avem nicio şansă în Bosnia. Cu el mai avem şanse, e fotbalist, dar e jigodie ca om. De când m-am născut, jigodie mai mare ca Mutu n-am văzut. De fotbalist, e fotbalist, n-am ce să zic. Atunci, a zis că facem o combinaţie. 'Dă-mi banii pe care ţi-i i-am dat, lasă combinaţiile!' Se lasă el de fotbal şi o să vadă el.", a declarat Gigi Becali la gsptv.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com