Mutu se repliază: "M-aţi înţeles greşit, nu l-am atacat pe Răzvan"

Adrian Mutu încearcă să clarifice declaraţiile sale de la finalul meciului cu Luxemburg, 3-1


"Probabil că afirmaţiile mele au fost înţelese greşit. Nu a fost vorba despre nici un atac la selecţioner. Am vrut să spun că noi, jucătorii, nu am evoluat aşa cum trebuia în Bosnia", a precizat Mutu, în exclusivitate pentru gsp.ro.

Ieri, "decarul" naţionalei declarase, în direct la TVR: "Nu pot să spun că m-am simţit bine în sistemul folosit în Bosnia, pentru că la Zenica nu am avut nici un sistem de joc, doar ne-am apărat. Nu avem nimic de pierdut, oricum poţi pierde chiar daca stai cu fundul in poartă".

Azi, mai mulţi oameni din fotbal l-au criticat pe Mutu pentru afirmaţii. Dorinel Munteanu a zis: "Mutu are tot dreptul să vorbească despre randamentul lui, dar nu despre ceea ce face selecţionerul. Cred că s-a pripit, nu trebuie ca neapărat Adi să trimită o săgeată către Răzvan, pentru că toţi am vazut ce a fost în Bosnia".

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com