Dubla cu Luxemburg i-a dat aripi lui Mutu: "Vreau sa imi repar toate greselile!" Vezi cui a dedicat golurile de la nationala!

Desi Romania n-a iesit bine din meciurile cu Bosnia si Luxemburg, Mutu e fericit ca a reusit sa dea doua goluri. Le-a spus italienilor ca e gata sa isi repare toate greselile din trecut!

Dubla cu Luxemburg i-a dat aripi lui Mutu: "Vreau sa imi repar toate greselile!" Vezi cui a dedicat golurile de la nationala!"Dedic dubla de la nationala parintilor mei. Vreau sa imi repar toate greselile. Sper sa imi reconstruiesc imaginea umbrita anul trecut. Le datorez multe celor de la Fiorentina, celor de la nationala si fanilor. Acum sunt bine, pot sa incep sa ii rasplatesc. Mi-am cerut scuze in fata selectionerului Lucescu si colegilor cand am ajuns la nationala cum am ajuns in tara" a spus Mutu in Italia.

Atacantul a vorbit şi despre viitorul său la gruparea Violă, declarînd că îşi doreşte să rămînă la echipa antrenată de Mihajlovici.
"Iubesc Florenţa şi mi-ar plăcea să rămîn aici. Vreau să fiu din nou adevăratul Adrian".

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com