Mutu: "Am vrut să fiu căpitan, dar antrenorul a decis altceva!" Concluziile "Briliantului"

Adrian Mutu lansează prin ProSport un apel către colegul său de la naţională, Cristi Chivu, de a nu renunţa la statutul de tricolor. Totodată, "Briliantul" spune că şi-ar fi dorit să fie căpitan cu Bosnia şi Luxemburg.


Declaraţiile făcute de tine după partida cu Luxemburg au fost interpretate drept un atac la adresa lui Răzvan.
Bine spus interpretate! De fapt, îmi asum eu vina, pentru că nu a fost vorba neapărat de o interpretare, ci de o exprimare nefericită a mea. Am vrut să spun altceva, nu că ar fi greşit selecţionerul tactica în Bosnia. Am vrut să spun că noi, fotbaliştii, nu am jucat ce trebuia!

Şi ce trebuia jucat în Bosnia?

Din punctul meu de vedere, am suferit că nu am avut atâtea mingi de valorificat în ofensivă pe cât mi-aş fi dorit. Am nevoie şi vreau mai multe mingi în faţă. Dacă le am, două sau trei, voi şti cum să profit de ele!

"Am vrut să fiu căpitan"

Şi de ce crezi că nu ţi se furnizează aceste mingi?
Fără a se interpreta că îi critic: mijlocaşii centrali care vin acum la lot sunt cei mai buni care pot veni la lot, dar sunt toţi de profil defensiv. Sunt închizători! Fac foarte bine faza defensivă, dar nu construiesc. Din păcate, ne lipseşte un Dorinel Munteanu, un Gâlcă, un Lupescu!

Ai vorbit cu Cristi Chivu? Chiar se retrage de la naţională?

Da, am vorbit şi, da, din păcate se gândeşte la asta. Mi-a spus că îţi ia timp de gândire, pentru că e o decizie foarte importantă şi vrea să fie una bine gândită când o va lua. Eu am un mesaj pentru el: sper să nu mă lase singur!

Ţi-ai dorit banderola de căpitan cu Bosnia şi Luxemburg?

Admit că da! Cum Cristi (n.r. - Chivu) a lipsit, mă aşteptam şi mi-aş fi dorit să fiu eu căpitan. Selecţionerul a decis însă astfel şi m-am supus deciziei!


Şanse de calificare mai avem, dar depindem acum şi de ceea ce fac celelalte echipe din grupă
Adrian Mutu, atacant România

Echipa de acum este, ca valoare, sub cea care participa la Euro 2008! Nu mai putem bate pe oricine! Există câţiva jucători talentaţi, dar nu au deocamdată experienţă
Adrian Mutu, atacant România

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com