Libertatea: Mutu ştie cum putem învinge Bosnia: "Să murim pe teren!"

Cu doar o zi înainte de partida crucială cu Bosnia, din preliminariile Euro 2012, când primăvara ne-a cucerit definitiv, fotbalul pare doar un pariu depăşit, firesc, de miza vieţii. Şi totuşi am învăţat să sperăm în orgoliul lui Chivu, în travaliul lui Alexa sau în revenirea lui Adrian Mutu. Ultimul chiar ne-a promis că va “muri” în iarba de la Zenica pentru noi, românii. Şi, până la urmă, de ce să nu-l credem?


Libertatea: Adi, ai revenit sub tricolor după 18 luni. Ce-ai simţit? Adrian Mutu: O mare bucurie. La fiecare convocare am răspuns cu plăcere, dar parcă de data aceasta a fost ceva special. Am simţit asta după primii paşi pe care i-am făcut în cantonamentul de la Mogoşoaia. Mă simt mândru că sunt român şi că-mi pot reprezenta ţara.

Te-ai întors într-un moment important, mâine jucăm cu Bosnia. Ce-ar trebui să facem pentru a învinge?
Trebuie să ne dăruim mai mult decât până acum. Să conştientizăm, fiecare în parte, că e musai să dăm totul. Să murim pe teren! Şi eu, Adrian Mutu, în primul rând.

Meritai să revii mai repede sub tricolor? Selecţionerul a fost supărat pe tine o perioadă bună…
Mai devreme chiar nu aveam cum. Era totuşi firesc să se întâmple, pentru că am traversat o perioadă bună la Fiorentina, am dat goluri, am jucat meci de meci, mi-a fost mintea doar la fotbal. Aşa că, mă aşteptam să fiu chemat la lot.

Acceptă şi statutul de rezervă

Cum te-au primit colegii la naţională?
Foarte bine, ca întotdeauna. Nici nu-mi făceam probleme din punctul acesta de vedere. Cu mulţi ţin legătura.

Te-a surprins prezenţa jucătorilor noi? Mă refer la Râpă, Sălăgean, Gardoş...
De ce să mă surprindă? Toţi trei se află într-o formă foarte bună. Primii doi vin de la Oţelul, liderul Ligii 1, iar stelistul Gardoş e un fotbalist de care sunt convins că vom mai auzi.

Marica, Florescu, Deac n-au mai jucat de foarte multă vreme la echipele de club. Ne pot ajuta cu Bosnia?
Sunt, probabil, în urmă cu pregătirea fizică. N-au ritmul jocului, n-au meciuri în picioare. Dar sper să compenseze prin dorinţa lor de a demonstra că merită să apere culorile României. Trebuie să lupte, pentru a nu rămâne pe banca de rezerve. De ei depinde.

Ţinând cont de faptul că ai lipsit o perioadă lungă de la naţională, ai accepta statutul de rezervă, mâine, la Zenica?
Vă spun sincer că accept orice decizie pe care o ia antrenorul. Inclusiv statutul de rezervă.

Cât ai lipsit de la lot, tricoul cu numărul 10 a fost, practic, fără stăpân... La revenire, a fost nevoie să-l ceri sau ţi-a fost oferit?
Personal, niciodată nu am cerut tricoul cu numărul 10. De fapt, mi s-a dat! Şi, dacă voi intra titular cu Bosnia, fiţi siguri că voi evolua cu numărul 10 pe spate.

Meciul de la Zenica e ultima şansă a generaţiei voastre de a vă demonstra valoarea?
Euro 2012 e ultima şansă, nu partida cu Bosnia.

Nadia îl roagă să nu dezamăgească

Prin intermediul ziarului Libertatea, fosta mare gimnastă Nadia Comăneci (49 de ani) a dorit să-i transmită un mesaj lui Adrian Mutu, înaintea meciului cu Bosnia. “Îmi aduc aminte că în gimnastică aveam o vorbă înainte de a intra într-o mare competiţie: să ne facem treaba cât mai bine. Acelaşi lucru trebuie să-l facă şi el. Aşa că, Adi, nu-i dezamăgi pe români”, ne-a declarat “Zeiţa de la Montreal”. “Adrian trebuie să joace cu naturaleţe. Să nu se gândească la nici un fel de presiune”, a mai spus Nadia Comăneci.

Citiţi în Libertatea de mâine ce rugăminte are Adrian Mutu pentru suporterii României

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com