Mutu il inteapa pe Razvan, dupa dubla cu Luxemburg: "Eu n-am atins mingea cu Bosnia! Si daca stam cu fundul in poarta, pierdem"

ROMANIA 3-1 LUXEMBURG | Iata si prima concluzie a lui Mutu dupa meciul cu Luxemburg: "Am aratat ca nu suntem la acelasi nivel cu ei" - cu asta a plecat nationala dupa meciul cu cea mai slaba echipa din Grupa.

  Mutu il inteapa pe Razvan, dupa dubla cu Luxemburg: "Eu n-am atins mingea cu Bosnia! Si daca stam cu fundul in poarta, pierdem" "A fost un meci pe care ni l-am facut singuri greu. Am luat gol, dar am intors rezultatul si sa demonstram ca nu suntem la acelasi nivel cu Luxemburg

"Norocul nostru azi a fost ca am egalat la un minut dupa golul lor. Eu cred ca pana la urma nu trebuie sa ne intereseze ce striga suporterii, au platit bilet si pot striga ce vor, noi trebuie sa demonstram ca meritam aceste tricouri ale nationalei.

"Ma gandesc la recordul nationalei de goluri, dar ca obiectiv secundar.

"In Bosnia nici nu am atins mingea, in Bosnia nu am avut sistem, ne-am aparat. Trebuie sa jucam ofensiv oricum, pentru ca si daca stai cu fundul in poarta pierzi, nu e nimic de pierdut. Trebuie sa credem in calificare.", a spus Mutu la TVR

A refuzat banderola
Decarul naţionalei spune că nu a vrut să ia banderola atunci cînd Tamaş a fost schimbat.
"Mi se pare corect că Raţ a luat banderola cînd a ieşit Tamaş. Cristi Săpunaru a vrut să-mi dea mie banderola, dar i-am facut semn că nu vreau, să i-o dea lui Raţ pentru că astfel a decis Răzvan şi eu îi respect deciziile".

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com