Răzvan Lucescu: "S-a încercat o diversiune între mine şi Mutu"

Selecţionerul României declară că s-a încercat o diversiune după meciul cu Luxemburg şi spune că naţionala are nevoie de suportul fanilor şi în momentele de dificultate.


"M-a sunat tata şi mi-a spus despre o declaraţie a lui Mutu si că e fals tot ce se spune în ţara. Astăzi m-a sunat şi Adrian şi mi-a zis exact ce a declarat şi cum a fost.

Mergem înainte, sîntem în cursa pentru calificare. Ne-am fi dorit ca echipa să fie susţinută şi în momentele dificile. Avem şanse reale la calificare si susţinerea echipei este binevenită. S-a încercat o diversiune între mine si Mutu după acest meci", a declarat Răzvan Lucescu la emisiunea "Fanatik Show ", de pe Digisport.

"Nu aveam ce să clarific. Mă aştept ca în continuare să apară astfel de lucruri. M-am obişnuit ca tot ce fac eu să fie considerat greşit. Nu m-a durut faptul că mi s-a scandat demisia. Mă întăreşte aceste lucru"
Răzvan Lucescu, selecţionerul României

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com