Buffon către Adi Mutu: «Fii tare, frate!»

Prin intermediul ziarului Click!, portarul Italiei i-a transmis fostului său coleg de la Juventus un mesaj de încurajare.



„Gigi, din România sunt... Adrian Mutu", am început discuţia.
„Aaa, Mutu, grande giocatore. Mio fratello (n.r. Mutu, mare jucător. Fratele meu", a răspuns el.
„Mai ţineţi legătura?", întreb.
„De când a plecat de la Juventus vorbim mai rar, doar când ne vedem la meciuri, dar am rămas în relaţii apropiate. E un tip ok şi un jucător foarte bun. Am fost prieteni la Juve", a spus Buffon.
„Ştii că are probleme, cu dopajul, cu datoria la TAS... trebuie să plătească 17 milioane de euro la Chelsea", zic eu.
„Wow, e o sumă foarte mare. Nimeni nu poate plăti atât. E inuman să ceri unui fotbalist asta. Chiar trebuie să dea banii aştia? Ştiu că e suspendat în Italia, pentru că a luat nişte pastile de slăbit. A fost o greşeală imensă, dar nu de neiertat. Însă banii pentru Chelsea chiar reprezintă o problemă. Ce să zic... Sper să depăşească situaţia asta. Trebuie să fie tare şi să creadă în valoarea lui ca fotbalist", a afirmat portarul italian, care chiar părea uluit şi afectat de drama lui Mutu.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com