Olăroiu îl vrea urgent pe Mutu la Al Sadd: 'Începem negocierile'

Cosmin Olăroiu a declarat că are nevoie de un atacant puternic la gruparea pe care o antrenează, Al Sadd. Tehnicianul român a dezvăluit astăzi că primul vizat este Adrian Mutu, pe care şi-l doreşte insistent în Qatar. Impresarul Victor Becali crede că aceasta ar fi o mutare inspirată pentru "Briliant".

"Am spus că îmi doresc un atacnt român, nu din campionatul românesc. Este vorba despre Mutu. Încă nu am apucat să vorbesc personal cu el, dar o să începem negocierile. Problemele lui extrasportive care l-au deranjat pe Răzvan o să le rezolv eu mai târziu, măcar să îl am la echipă", a spus Olăroiu exclusiv pentru www.sport.ro
"Are 31 de ani, ar fi bine pentru el. Şi alţi jucători mari s-au dus acolo", a spus şi impresarul Victor Becali exclusiv pentru www.sport.ro.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com