Mai vine Mutu la nationala?

Razvan Lucescu este intrebat de foarte multe ori daca va renunta la Adrian Mutu, insa aceasta nu da niciodata un raspuns clar. ba mai mult pe Razvan îl distrează întrebările legate de Mutu.




- Domnule Lucescu, de ce vă enervaţi de cîte ori sînteţi întrebat dacă Mutu va mai fi convocat la echipa naţională?
- Nu mă enervez, mă amuz. Chiar mă distrez văzînd cum toţi vor să comenteze, să se pună în postura selecţionerului, să afle la fiecare conferinţă răspunsul. Nu aţi remarcat că de multe ori răspund printr-o întrebare?
- Aşa este, dar de ce?
- O tactică, pe care am învăţat-o de la o psihologă. Ca să eviţi o anumită situaţie, răspunzi cu o întrebare. De exemplu mi se spune: «Pe Mutu îl mai convoci?», iar eu răspund: «Dar cu ce te ajută să ştii?». Redevenind serioşi, nu uitaţi un lucru: Mutu nu e diferit faţă de ceilalţi în ideea de grup.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com