Mutu şi CRBL s-au certat în copilărie pentru o fată

Adrian Mutu (30 de ani) a fost de mic un tip rebel, pus mai mereu pe harţă. Pe cand era in clasa a X-a, "Briliantul" a fost la un pas să se ia la bătaie cu CRBL, componentul trupei "Simplu". Mărul discordiei? O fată pe care o plăceau amandoi "cocoşii".

Incidentul s-a întâmplat în urmă cu 13 ani, pe când Adi Mutu şi Eduard Andreianu, alias CRBL (32 de ani), erau colegi la un liceu din Piteşti. Recunoscuţi ca adevăraţi cuceritori de inimi, Adi şi CRBL au intrat în conflict, după ce amândoi au început să curteze aceeaşi fată. “În clasa a X-a, am fost la un pas să mă iau la bătaie cu Adrian Mutu, din cauza unei fete”, povestea, cu doi ani în urmă, componentul trupei “Simplu”. Până la urmă, după câteva “tatonări”, părţile au renunţat la orgolii şi şi-au dat mâna pentru împăcare.
“N-a fost nimic serios. Fata aia despre care era vorba îmi ceruse ajutorul să scape de Mutu. Pe atunci, eu nici nu-l cunoşteam pe Adi. Am vorbit cu el şi gata, ne-am dat mâna”, a precizat, amuzat, pentru Libertatea, Andreianu. Acesta a adăugat: “De la acel «incident», m-am mai întâlnit o singură dată cu Adi Mutu, acum un an, la un concurs de Miss. Adi a venit la mine şi mi-a spus, mai în glumă, mai în serios: «Ce faci Cerebel, am auzit că ai vrut să mă baţi!». Am izbucnit amândoi în râs”.



Nu s-a schimbat
CRBL a mărturisit, în Libertatea, că Adi Mutu avea acelaşi caracter puternic, ca şi în prezent. “Adi nu s-a schimbat deloc. Are acelaşi caracter puternic ca şi atunci când l-am întâlnit prima oară. Era mai «fiţos», ca toţi fotbaliştii. Vă daţi seama că la liceul CFR, unde am învăţat şi eu, şi Adi, toată lumea juca fotbal, aşa că el ieşea mereu în evidenţă”, a spus CRBL.
«Briliantul» a bătut un libanez
Libertatea a dezvăluit, ieri, că Adrian Mutu s-a luat la bătaie cu un libanez, într-un hotel de lux din Florenţa. “Briliantul” susţine că a fost provocat, dar cel mai “şifonat” din altercaţie a ieşit adversarul jucătorului român, care a fost internat în spital, după ce a primit un pumn în figură.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com