Mutu a văzut moartea cu ochii

Şerban Huidu nu e singura persoană publică implicată într-un accident rutier grav, petrecut pe şoselele din România. În 2001, pe drumul dintre Braşov şi Poiana Braşov, Adi Mutu şi Alexandra, fosta soţie, au fost la un pas să sfârşească precum victimele din accidentul “cârcotaşului”.



În urmă cu mai bine de 10 ani, Adrian Mutu (32 de ani) “a driblat” moartea într-un accident similar cu cel produs, în urmă cu două săptămâni, de “cârcotaşul” Şerban Huidu. Culmea, incidentul a avut loc tot pe un drum din judeţul Braşov! Pe 1 ianuarie 2001, Adrian şi Alexandra, fosta lui soţie, se întorceau de la munte, după ce petrecuseră Revelionul la hotelul deţinut de Adrian Ilie în Poiana Braşov, alături de familiile Hagi şi Popescu. Maşina de teren, un Mitsubishi Pajero cu două uşi, condusă de atacantul român s-a răsturnat de trei ori, oprindu-se într- o râpă, după ce fotbalistul a evitat coliziunea cu un automobil intrat pe contrasens.



Era în maşină cu fosta soţie, Alexandra Dinu


“Mi-a ieşit o Dacie în faţă şi am încercat să evit coliziunea. Maşina «a fugit de spate», cum se spune, chiar dacă aveam 50 de kilometri la oră. Era gheaţă pe drum şi n-am mai putut să o redresez. Bine că nu a fost mai rău”, povestea Mutu, la câteva zile după accident, într-un interviu pentru Evenimentul Zilei. “Briliantul” a şi discutat cu şoferul maşinii care i-a apărut în faţă. “Era un bărbat în vârstă, şi-a cerut scuze. Nici nu puteam să-i cer bani. Era vai de mama lui”, susţinea Adrian Mutu. În schimb, Alexandra relata, la o săptămână de la accident, că nu-şi mai aminteşte nimic: “Se circula greu când s-a întâmplat accidentul. Apoi, nu mai ştiu nimic. Nu aveam centuri, aşa că airbagurile nu aveau cum să se declanşeze. Ne-am rostogolit de trei ori pe partea mea, iar geamurile şi parbrizul s-au făcut zob. M-am speriat, nu vedeam decât pământ şi-l auzeam pe Adi cum mă striga. Nu aveam cum să ies, nu ştiam dacă am ceva rupt, iar Adi nu îmi vedea decât părul şi puţin din hăinuţa colorată de blană. M-a scos din maşină prin parbriz”.

Fosta soţie a lui Mutu şi-a amintit că avea faţa umflată, mâna dreaptă tăiată şi telefonul încleştat în palmă. Nu simţea nici o durere şi repeta “Doamne, bine că trăim”, iar când a dat primele declaraţii presei, avea încă mâna însângerată. Cei doi soţi au fost transportaţi la Spitalul Judeţean Braşov pentru un control medical, iar imediat după investigaţii au fost aduşi la Bucureşti de naşul lor, Gică Hagi.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com