Mutu sună mobilizarea pentru CM 2014: "Mizaţi pe noi!"

Atacantul de 32 de ani este convins că meciul cu Albania poate fi "începutul pentru o nouă echipă naţională, care să redevină puternică, aşa cum a fost odată"


Un alt Mutu. Mai implicat, mai activ la antrenamentul oficial, faţă de cel de tristă amintire de la Rimini, dinaintea partidei cu San Marino. E mai amabil. Face poze la greu cu suporterii.


- Adi, ce mai poate însemna pentru tine meciul cu Albania?
- Pentru mine, pentru noi, pentru naţională, este o partidă foarte importantă. Chiar dacă am pierdut calificarea, putem cîştiga încredere pentru viitor şi o echipă nouă, mai puternică. De cîte ori joc în tricoul "naţionalei" este o mîndrie şi o onoare.

- Tu alergi ca să baţi recordul lui Hagi.
- E doar un obiectiv personal, dar mai importantă este echipa. Am ratat startul, ca să zic aşa, prin acel egal cu Belarus de acasă. Nu mai avem voie să facem paşi greşiţi. Mizaţi pe noi! Mergem la victorie. Altceva nu există pentru noi la meciul cu Albania.

- Şi ei vor să-şi ia revanşa după acel 6-1.
- Normal că vor. Să vedem dacă vor putea s-o facă. Respectăm Albania, dar trebuie s-o învingem! Şi eu zic că putem face asta, avem nevoie de aceste puncte. Avem nevoie de victorie, pentru moral, pentru viitor.

- E important să preiei iar banderola de căpitan?
- Am dovedit de-a lungul timpului că banderola nu mă motivează în plus, nu-mi condiţionează jocul. Ştiu că şi acest meci cu Albania, aparent fără miză, este extrem de important ca să acumulăm puncte, să revenim iar acolo unde am fost. Nu e locul României în urma a 4-a valorică. Sîntem şi noi, jucătorii, vinovaţi şi tot noi trebuie să redresăm situaţia! Îmi doresc să formăm un nou nucleu puternic la echipa naţională.

- Hagi a spus că aşteaptă să-l inviţi la o masă după ce îi depăşeşti recordul.
- Am s-o fac cu mare plăcere. Hagi e prietenul meu, e naşul meu, a fost un fotbalist imens, a fost idolul meu. Ştiu că nici lui nu-i place unde a ajuns echipa naţională. E un motiv în plus pentru mine să îmi doresc cu atît mai mult să readucem această echipă mai sus. Următoarele preliminarii sper să confirme o echipă a României mai puternică, mai motivată. Un pas important e acum, cu Albania, şi toţi ne dorim să-l trecem cu o victorie!

Echipele probabile pentru meciul de azi:


Albania 4-4-2
Ujkani - Dallku, Teli, Cana, G. Lika - Muzaka, Lala, Bulku, Hyka - Bogdani, Salhi
Rezerve: Hidi, Januzi, Veliu, Lila, Bakaj, Roshi, Lilaj
Selecţioner Josip Kuze

România 4-3-3
S. Lung jr - Luchin, Tamaş, D. Goian, Latovlevici - Nicoliţă, Bourceanu, Ad. Cristea - Torje, B. Stancu, Mutu
Rezerve: Pantilimon, Măţel, Găman, Cociş, C. Lazăr, G. Bucur, Marica
Absenţi: Raţ (suspendat), Moţi, Sînmărtean, Gardoş (accidentaţi)
Selecţioner Victor Piţurcă

Arbitru Gediminas Mazeika (Lituania)

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com