Mutu la conferinţă: "Vreau să fiu primul de la naţională care înscrie pe noul stadion"

Adrian Mutu a venit astăzi în faţa presei, după ce ieri a lipsit de la întîlnirea cu jurnaliştii. "Briliantul", revenit la naţională după scandalul dinaintea meciului cu San Marino, a vorbit despre relaţia cu selecţionerul Victor Piţurcă şi despre meciul cu Bosnia, de vineri.

"M-am concentrat la echipa de club, cu părere de rău că nu am venit şi la meciul cu Franţa, dar nu am avut ce să fac. M-am antrenat bine, am încercat să-i demonstrez selecţionerului că merit să fiu rechemat. M-am uitat cu părere de rău la meciul cu Franţa, mi-aş fi dorit să joc. Cu atît mai rău îmi pare că nu am jucat cu Franţa, cu stadionul plin.

Nu credeam că o să mă mai cheme, dar am avut multe discuţii cu selecţionerul şi am rezolvat-o pînă la urmă. Era normal să ne înţelegem, pentru că nu am fost certaţi. S-a exagerat atunci cu toate poveştile care au apărut. Acum nu mai contează, mă bucur doar că Victor Piţurcă a ales să mă cheme din nou", a spus Adrian Mutu la conferinţa de presă.

"Briliantul" promite că va marca împotriva Belaruslui şi spune că nu se mai gîndeşte la banderola de căpitan.

"Sîntem motivaţi, pentru că e obligaţia noastră să respectăm tricoul echipei naţionale. Meciul cu Belarus e important pentru clasamentul FIFA, trebuie să urcăm,e important şi pentru campaniile viitoare.

Nu mă gîndesc la banderolă. Ne-a Piţi mi-a spus atunci cînd a venit că eu voi fi căpitan, dar în situaţi actuală nu ştiu ce are de gînd. Oricum, acest lucru contează foarte puţin, eu vreau să dau totul pe teren. Nu m-am gîndit încă la retragere, o să joc atîta timp cît mă mai ţin picioarele. Îmi doresc să înscriu mîine, să fiu primul care înscrie pe noul stadion, de la naţională", a mai spus Mutu.

El a precizat că înainte de a-şi încheia cariera ar dori să mai evolueze un sezon la Dinamo. "Nu ştiu deocamdată unde îmi voi încheia cariera, vedem. Probabil că în ţară... Aş vrea să mai joc un an la Dinamo, dar nu se ştie niciodată. Eu le doresc din tot sufletul să câştige titlul", a adăugat atacantul care a evoluat la Dinamo în sezoanele 1998-1999 şi 1999-2000.

În vârstă de 32 de ani, Adrian Mutu şi-ar dori să evolueze cu echipa naţională a României la următoarea ediţie a Cupei Mondiale . "Nu ştiu cât se mai poate baza naţionala pe mine, depinde cât mă vor ţine picioarele şi cât mai pot să joc la un nivel ridicat. Eu dacă voi fi chemat voi veni cu plăcere la fiecare convocare. Chiar dacă voi avea o vârstă înaintată în fotbal, sper să joc la Mondiale, nu se ştie niciodată. Dorinel (n.r. - Dorinel Munteanu) a jucat până la 39 de ani şi la echipa naţională până la vreo 37 sau 38. Sunt pe alt post decât Dorinel, dar sper să prind următoarea Cupă Mondială. Eu am jucat la două turnee finale, ştiu ce înseamnă, dar n-am fost la niciun Mondial, lucru care mi-ar fi plăcut. Dar faptul că România a lipsit (n.r. - de la ultimele turnee finale) trebuie să ne dea de gândit. A fost schimbul ăsta de generaţii şi nu am reuşit să formăm o echipă aşa cum era cea din generaţia lui Hagi", a precizat Mutu.

Jucătorul formaţiei Cesena a intenţionat să îl aducă pe Cristian Chivu, jucător retras de la echipa naţională, în vizită în cantonamentul de la Centrul de Fotbal Mogoşoaia. "Am vorbit cu Chivu ieri, dar nu pentru a-l convinge să revină. A spus clar ce are de gând. L-am sunat pentru că înţelesesem că era prin România şi voiam să îl invit să ne viziteze, dar din păcate era deja în drum spre aeroport", a explicat Mutu.
Fotbalistul s-a referit şi la startul de sezon din Serie A, echipa sa ocupînd ultimul loc în acest moment în clasamentul italian.

"Am avut un start mai dificil de sezon, pentru că am întîlnit cele mai puternice echipe din campinat. În plus,am fost folosit pe un post pe care nu sînt obişnuit şi chiar i-am spus antrenorului că nu vreau să mai joc acolo, pentru că îmi dau sema că nu pot fi de prea mare ajutor", a mai declarat "Briliantul"


Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com