Adi Mutu dezvăluie ce i-a spus Piţurcă după episodul San Marino şi anunţă MOMENTUL RETRAGERII

Imediat după antrenamentul de ieri şi după duş, cu părul încă ud, dar relaxat şi volubil, Adrian Mutu s-a confesat ProSport într-unul dintre birourile stadionului "Qemal Stafa", din Tirana. "Briliantul" ne dă puternice semnale că a devenit un om cu adevărat matur!


Preliminariile Mondialului din 2014 vor fi, probabil, ultimele pentru tine, Adi…
Stai! De ce ultimele?!? Nu plec nicăieri şi nu mi-am propus să mă retrag.

Vei ajunge, totuşi, la o vârstă la care fotbaliştii se retrag de obicei...
Eu nu mă gândesc la asta. Singurul lucru pe care mi l-am propus e să joc atât timp cât mă simt în stare s-o fac din toate punctele de vedere. Aşa că nu vă gândiţi de pe acum că vor fi ultimele mele preliminarii cele viitoare!

Resimţi faptul că ai trecut de 30 de ani?
Deloc! Şi sunt obiectiv când spun asta. Nu mă simt ca la 20 de ani, dar mă simt ca la 25 de ani! Sunt foarte bine din punct de vedere fizic şi am aceeaşi poftă de fotbal ca la început, aşa că nu vă gândiţi la Mutu ca la un fotbalist care se apropie de retragere.

"Uneori nu am luat cele mai bune decizii"

Ce regreţi din ce ai trăit până acum?
Ştiu că te referi la acele momente dificile din cariera mea. Regret faptul că, în anumite situaţii, nu am luat cele mai bune decizii. Dacă în câteva rânduri aş fi ales altfel decât am ales, eram mult mai departe acum. Sunt însă mulţumit cu ce am realizat. Am jucat la trei echipe mari, am luat trofee...

Ce ţi-a spus Piţurcă în momentul în care te-a anunţat că te readuce la lot după episodul "San Marino"?
Mi-a cerut ce mi-a cerut şi la revenirea dânsului ca selecţioner, anume că aşteaptă de la mine să fiu unul dintre cei care să-l ajute să construiască o nouă echipă. Asta şi voi face. Dar stai, ce crezi tu că s-a întâmplat în San Marino? Aţi speculat enorm în ziare!

"În San Marino am întârziat doar 35 de minute!"

Ne bazăm doar pe ce a spus public Victor Piţurcă!
Am întârziat 35 de minute faţă de programul stabilit. Atât! Îţi garantez că s-a făcut prea mare caz din partea presei pe seama a ceea s-a întâmplat acolo. De fapt, de multe ori m-aţi pus pe prima pagină şi aţi cam exagerat.

Totuşi, nici tu...
Eu sunt tânăr şi nu am făcut mai multe greşeli decât fac mulţi alţi tineri. Din păcate însă, fiind o persoană publică, efectele greşelilor mele au fost mult exagerate şi prea mult comentate.

Ce doreşti să obţii în anii care ţi-au mai rămas ca fotbalist profesionist?
Să cresc ca fotbalist şi să-mi construiesc un caracter puternic. Să îmi desăvârşesc maturizarea.

Hagi a rămas în amintirea suporterilor drept "Regele". Balaci e Balaci. Tu ce poziţie ţi-ai dori în aprecierile fanilor, după ce o să te retragi?
Nu "Briliantul" sau altfel. Doar Adrian Mutu!

Am demonstrat în trecut că nu alerg după banderola de căpitan, însă nu pot să nu recunosc că e o mare onoare să o port

De când s-a întâmplat ce s-a întâmplat la Chelsea, am vorbit de vreo trei ori cu Mourinho, dar nu mai mult de două minute, ambii evitând să discutăm despre ce s-a întâmplat


Am văzut la meciul cu Belarus că suporterii mă iubesc. Am avut mereu o relaţie corectă cu fanii şi mă bucur că ei mă apreciază. Asta e cel mai important pentru mine
Adrian Mutu, atacant România

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com