Mutu: "Nu contează anii, atâta timp cât joc şi înscriu"

Rechemat la echipa naţională după scandalul din San Marino, Adrian Mutu a marcat din nou pentru România, aseară, în meciul cu Belarus.


Mutu a arătat din nou că naţionala României nu se descurcă fără el indiferent de vârstă, de forma pe care o traversează la echipa sa de club sau de scandările de tribună.


Adrian Mutu a promis înainte de meciul cu Belarus că va deveni primul român care marchează pe "Naţional Arena". Şi s-a ţinut de cuvânt.

"Mă bucur că am marcat, că am avut o prestaţie bună, aşa cum cred că întreaga echipă a avut. Păcat de ezitările pe care le-am avut. Sper ca golurile mele să aducă victoria în meciurile următoare. Două ezitări ne-au costat, o lipsă de concentrare a noastră a dus la acest rezultat", a spus Mutu.

Fotbalistul îşi face planuri mari cu naţionala României şi spune îna celaşi timp că nu e deranjat de faptul că nu mai poartă banderola de căpitan al primei reprezentative.

"Următorul meci contează pentru că trebuie să formăm un grup în vederea campaniei următoare. Deja ne gândim la următoarele preliminarii şi obiectivul nostru este să formăm un nucleu. Sperăm să ne calificăm, nu contează câţi ani voi avea la următorul turneu, atâta timp cât joc şi înscriu.

Ştiam că nu voi purta banderola şi mi se părea normal. Eu mă bucur că am jucat, că am înscris şi îi mulţumesc domnului Piţurcă. Le mulţumesc şi fanilor, m-au încurajat şi eu cred că ma o relaţie corectă cu ei", a spus Mutu.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com