Adrian Mutu înfruntă Fiorentina în weekend: "Din respect pentru suporteri, nu mă voi bucura dacă marchez"

Atacantul Adrian Mutu a declarat, vineri, că este emoţionat înaintea meciului Cesena - Fiorentina, dar că îşi doreşte ca duminică să-şi învingă fosta echipă, deşi nu se va bucura dacă va reuşi să marcheze un gol, informează site-ul cesenacalcio.it.


"Sînt emoţionat înaintea meciului cu Fiorentina. Va fi ciudat să-mi văd foştii coechipieri, însă duminică sentimentele vor rămâne în afara terenului. La Cesena, am intrat într-un proiect ambiţios şi important. Imi place, mi-as dori sa il ducem la capat. Cand ma voi lasa de fotbal, mi-ar placea sa lucrez aici. Orasul nu este foarte mare, dar este asa cum trebuie sa fie viata mea acum. E ceea ce am nevoie dupa tot ce s-a intamplat. A fost o alegere curajoasă, dar sunt sigur că va fi o experienţă bună. Mă aşteptam ca începutul să fie mai greu, din cauza calendarului, însă nu atât de greu. Sînt sigur însă că o vom scoate la capăt. Dacă voi marca în meciul cu Fiorentina, nu mă voi bucura, din respect pentru suporteri, care m-au sprijinit întotdeauna. Asta nu înseamnă că nu-mi doresc să câştig şi că nu voi face totul pentru a obţine victoria. Cunosc bine defensiva celor de la Fiorentina şi sper să profit de acest avantaj. Absenţa lui Gilardino va fi importantă, însă Jovetici este un jucător mare", a spus Mutu într-o conferinţă de presă.

"Nu ma tem de responsabilitate, incerc sa fiu un exemplu pentru tineri. Ii vad la antrenamente ca ma urmaresc, asa ca incerc sa dau tot ce am mai bun pe teren", a mentionat Mutu.

"Briliantul" a marcat un singur gol pentru "Calutii de Mare", dar spune ca adevaratul Mutu se va vedea in meciurile urmatoare.

"In pozitia in care am jucat nu pot sa dau tot ce am mai bun, asa ca ne gandim sa facem o schimbare care sa-mi puna in valoare calitatile", a explicat el.

"Avem si un antrenor foarte, foarte bun. E pregatit excelent si acorda o atentie foarte mare detaliilor.

Sedintele tactice sunt lungi si foarte profunde. Mereu am vrut sa stiu cum joaca Barcelona, iar Giampaolo mi-a explicat si am inteles ce face Guardiola pe teren. Giampaolo imi aminteste de Prandelli. Ma simt excelent, ca si cum as avea 20 de ani. Am avut curajul sa vin la o echipa mica, dar care are ambitia de a deveni mare", a spus Mutu.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com