Mutu anunţă o revenire în forţă! "Dau primul gol al României pe National Arena!"

Episodul din San Marino a fost pentru Adrian Mutu "un moment de relaxare după o perioadă lungă de cantonament". Acum, cu gândul sută la sută la echipa naţională, vârful de 32 de ani îşi doreşte să marcheze împotriva Belarusului şi să prindă sub tricolor şi Mondialul din Brazilia.


Adi, ce sentimente te-au încercat în perioada în care ai stat departe de echipa naţională?
Mi-a părut rău, normal. Mi-a fost greu să urmăresc meciul cu Franţa la televizor, să văd stadionul plin şi eu să nu pot să fiu acolo, pe teren, alături de băieţi. N-a fost deloc uşor pentru mine, dar mi-am văzut de treabă la Cesena şi am aşteptat ca domnul Piţurcă să mă cheme din nou la lot.

Cunoscându-l foarte bine pe selecţioner, te aşteptai să fii chemat atât de repede la naţională?
Chiar nu mă gândeam că mă va ierta după un timp atât de scurt şi tocmai de aceea mă bucur şi mai mult.

Ce s-a întâmplat, de fapt, în San Marino?
Nu mai contează! Veneam după o perioadă foarte lungă de cantonament la Cesena şi am ieşit... I-am explicat şi lui nea Piţi lucrul acesta de câte ori am vorbit cu el.

Naţionala nu e într-o situaţie fericită. Şansele de calificare sunt minime, sperăm ca Luxemburg să producă o minune...
Să fim serioşi, nu cred că Bosnia se va încurca. E un meci decisiv pentru ei şi nu cred că le vor da vreo şansă celor din Luxemburg. Calificarea nu se va pierde la acest meci, trebuia să ne fi gândit înainte la aceste lucruri.

Ai prins două Campionate Europene, dar niciun Mondial. Se poate baza România pe tine în următoarea campanie de calificare, cea pentru Campionatul Mondial din Brazilia?
Pentru mine, faptul că nu am ajuns să joc la un Mondial e un mare regret. Sper să-l prind pe cel din 2014, chiar dacă voi avea 34 de ani. Dar, până la urmă, şi Dorinel a jucat până la 39 de ani fotbal, iar la echipa naţională a fost chemat până la 37 de ani. Sigur că diferă posturile noastre, dar eu sper să rezist. Depinde cât mă vor ţine picioarele...

Referitor la meciul cu Belarus, suporterii nu s-au înghesuit să cumpere bilete. Probabil, cei mai mulţi vor fi pensionarii şi copiii care au luat biletele gratuite oferite de FRF...
Nu contează că vor fi pensionari sau copii, important e să vină să încurajeze echipa naţională. Noi suntem motivaţi la fiecare meci, respectăm tricoul României şi ne dorim ca oamenii să umple stadionul, aşa cum au făcut-o cu Franţa.

Care e obiectivul tău personal pentru această partidă?

Vreau să înscriu primul gol al României pe Naţional Arena! Ar fi frumos pentru mine…

Şi, poate, să porţi şi banderola de căpitan?
Nea Piţi a anunţat clar la începutul mandatului său că eu voi fi căpitanul echipei. Dar acum, după episodul din San Marino, nu ştiu ce va fi... Dacă i-o va da lui Raţ, nu va fi nicio problemă din punctul meu de vedere.

De ce crezi că România leagă eşecurile în ultimii ani?
A fost o situaţie mai delicată. S-a făcut schimbul de generaţii şi nu am mai reuşit să formăm o echipă care să fie la fel de unită precum cea în care jucau Hagi, Popescu şi ceilaţi din "Generaţia de Aur".

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com