Mutu după ruşinea de la Tirana: "Aveţi răbdare cu jucătorii tineri. Eu sînt mulţumit de evoluţia mea de la naţională"

Atacantul naţionalei României, Adrian Mutu, crede că jucătorii tineri au nevoie de timp pentru a-şi demonstra valoarea şi este mulţumit de evoluţia sa de la echipa reprezentativă, chiar dacă "tricolorii" au scos doar un egal cu Albania, 1-1.


"Cred că trebuie să aveţi puţină răbdare cu noi. Unii jucători sînt foarte tineri şi au nevoie de timp. O să vedeţi că sînt de mare valoare, cu viitor la echipa naţională. Pesimismul nu te duce nicăieri. Sînt obosit acum, dar formăm o echipă competitivă. N-avem nici o scuză, trebuie să muncim mai mult şi să fim încrezători.

Trebuia să egalăm şi să câştigăm meciul, nu conta că am primit gol. Nu conteaza cine marcheaza, nu e niciun fel de problema ca a marcat Luchin din fata mea azi. Am doar 32 de ani, altii au jucat pana la 38. Vreti sa ma dati afara, sa nu mai vin? :) Am timp sa dau goluri. Am jucat 5 meciuri, am dat 5 goluri, sînt mulţumit de evoluţia mea la echipa naţională"

" Torje e un fotbalist valoros al echipei nationale, sa nu incepem cu Barcelona si alte chestii, trebuie sa-l protejam", a explicat Mutu.

Vizite

Trafic






About Us

Bine ati venit pe blogul adimutuexclusive.blogspot.com. Acest blog este realizat de 3 fane a lui Adrian Mutu (Corina, Claudya si Adina). Blogul ii este dedicat in exclusivitate fotbalistului. Aici, puteti gasii tot ce apare in presa (stiri, poze etc) si nu numai.

Va multumim ca vizitati blogul!


Statistica

Nume: Adi Mutu eXclusive
Admin blog:Lee, Claudya si Adina
Blog lansat in: 17 martie 2008
Contact:
adimutuexclusive@yahoo.com
Host: Blogspot.com